پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس انگلیسی عاشقانه

Believe me, you are the one,
Whom my heart finds,
Whom my mind reminds me of,
Whom my destiny wants,
Whom I love the most.

به من اطمینان داشته باش ، تو تنها کسی هستی که ،
قلبم آن را پیدا کرد ،
که فکر و ذهنم یاد تو را در من زنده کرد
که سرنوشت این طور برای من میخواست.
که من عاشق بهترین ها شوم.

i love the ‘y’
i love the ‘o’
i love the ‘u’
put them together
and i love ‘you’

من y رو دوست دارم
من O رو دوست دارم
من U رو دوست دارم
حالا اینارو کنار هم بزار چی میشه؟
دوستت دارم


(/_\)
(=.=)
(“)(“)
a sweet little rabbit, just like you, because I love you!! kisses…

این یه خرگوش کوچیک بامزه است ، مثل خودت ، دوستت دارم ، میبوسمت

A B C D E F G H I J
K L M N O P Q R S
T V W X Y Z
oops! i miss “U”

اینا حروف انگلیسیه
اوههههه ، تو رو فراموش کردم!!!

Time will always fly, but our love will never die. Keep in touch and remember me

زمان همیشه می گذرد ، اما عشق ما هرگز نخواهد مرد ، آن را حس کن و منو به یاد داشته باش

When time comes for u to give ur heart to someone,
make sure u select someone who will never break ur heart,
cuz broken hearts has never spare parts

اگه روزگار قلبت رو به کسی داد ،
مطمئن باش که تو کسی رو انتخاب کردی که قلبت رو هرگز نمیشکنه
زیرا ، قلبهای شکسته هرگز از هم جدا نمیشند.

You must be a good runner because you are
always running in my mind, you must be a good
thief because you have stolen my heart,
and i am always a bad shooter because I
Miss You Always…

تو باید بهترین دونده باشی چون که
همیشه از ذهنم فرار میکنی ، تو باید بهترین دزد باشی ،
چون که تو قلبم رو دزدیدی
ولی من یه تیرانداز بدی هستم چون که هیچ وقت نمیتونم بزنمت

.L O V E .. L = Lake of Sorrows ..
O = Ocean of Tears ..
V = Valley of Death ..
E = End of life….

لاو یعنی
ال یعنی دریاچه ی غم
او یعنی اقیانوس اشک
وی یعنی دره ی مرگ
ای یعنی پایان زندگی

If you love someone, put their name in a circle,
instead of a heart, because hearts can break,
but circles go on forever

اگه کسی رو دوست داشتی اسمشو روی یه دایره بنویس
به جای اینکه روی قلبت بنویسی ، زیرا قلب ممکنه بشکنه ،
ولی یه دایره همیشه در حال حرکته

You are like the sunshine so warm,
you are like sugar, so sweet…
you are like you…
and that’s the reason why I love you!

تو شبیه اشعه خورشیدی خیلی گرم
تو شبیه شیرینی هستی ، خیلی شیرینی ،
تو شبیه خودتی
و این تنها دلیلی دوست داشتن من است

Do you believe in love at first sight ..
or do I have to walk by again??

آیا به عشق در نگاه اول اعتقاد داری یا من باید دوباره بیام؟؟؟

If you fall in river there is a boat ..
if you fall in well there is rope ..
but if you fall in love there is no hope.

اگر تو رودخونه بیفتی یه قایق برای نجاتت وجود داره
اگه تو چاه بیفتی طناب هست که نجاتت بده
اما اگه گرفتار عشق شدی هیچ امیدی نیست

I love all the stars in the sky, but they are nothing compared to the ones in your eyes!

من تمام ستاره های آسمان رو دوست دارم ، اما هیچ چیزی با چشمات قابل قیاس نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
JAY-Rch دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.jay-rch.mihanblog.com

سلام دوست من
برای نوشته های خود ارزش قائل بشید همونطور که خودتونم میدونید خیلی روش کار کردید پس حیف نیست بزارید از قالب هم لذت ببرند اینطوری تعداد بازدیداتون زیاد میشه و نگران قیمت نباشید فقط سفارش دهید اسکین های ما را در هیجا پیدا نخواهید کرد دو چیز باعث جذب بازدیدکننده میشه 1 نوشته خوب 2 قالب خوب...و بخاطر گرافیک خوب زیاد جذب میشوند روی خودتان امتحان کنید توی کدام وب ها بیشتر میروید و بیشتر گشت میزنید..اسکین های ما را در هیجا پیدا نخواهید کرد تک و ناب هستند و شما اولین میشید با ما تک میشوید ....حتی اگر اسکین وب سایتی هم مد نظر هست بگید ما آن را با تمام امکاناتش برای شما طراحی و ترجمه میکنیم حتی php.سفارش دهید ونگران قیمت نباشید......

اگه موافق بودید
ما را با نام
قالب های JAY-Rch یا قالب های نفرین شده
لینک کنید

منتظریم
تا بعد
بدروود

حمید سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.toprank.ir

کد ساعت فلش و کد نمایش پرچم ایران در سایت یا وبلاگ شما :
WWW.TopRank.ir
به ما افتخار دهید و از سایت ما دیدن کنید

لینک ساز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://linksaz.bdl.ir

با سلام

وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارین

اگر شما ان دسته از وبلاگ نویسانی هستید که می خواهین امار وبلاگ شما به طور قابل توجهی افزایش یابه یا اگر امار وبلاگ شما بالاست و می خواهین که لینک وبلاگ شما در صدها وبلاگ و سایت نمایش داده بشه و وبلاگ شما در 180موتور جستجوی جهان از جمله گوگل یاهو بینگ و...به طور اتوماتیک ثبت بشه یا لینک وبلاگتون در صفحات اول موتور های جستجو باشه ما لینک باکس لینک ساز را به شما توصیه می کنیم .افزایش امار و مشهوریت وبلاگ شما با لینک باکس لینک ساز

امتحانش کنید ضرر که نداره

منتظر ثبت لینک شما در لینک باکس هستم

یوسف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://iranhome.net

سلام دوست عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.

همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با نام

اس ام اس عاشقانه لینک کنید

هم اکنون سایت ما روی سرورهای قدرتمند کمپانی مایکروسافت قرار داره که از ایندکس بالائی برخوردار میباشد
و یکی از سایتهای پر بازدید اس ام اس و سرگرمی هست
دوست گلم منتظر حضور گرم شما و نظر زیباتون هستم
در بخش ( نظر بدهید ) در صفحه اول سایت منتظر نظر شما هستم

پیروز و موفق و در پناه خدای مهربان باشید [گل]

http://iranhome.net/default.aspx

علی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

خیلی عالی بود دمت گرم خیلی وقته دنبال چنین پیامکایی می گشتم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد