پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های بسیار زیبا و عاشقانه

اس ام اس های بسیار زیبا و عاشقانه

فقط او را صدا کردم نیامد ، تمام شب دعا کردم نیامد ، به من گفت باید با وفا بود ، به عهدش هم وفا کردم نیامد .

اس ام اس های عاشقانه ناب

آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره ، هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره .

اس ام اس های عاشقانه سرکاری بسیار زیبا

کجایی ای رفیق نیمه راهم ، که من در چاه شب های سیاهم ، نمی بخشد کسی جز غم پنهانم ، نه تنها از تو نالم کز خدا هم .

اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه بسیار زیبا

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم .

اس ام اس های عاشقانه و توپ

روی یک طاقچه ی سنگی میون دو قاب رنگی ، بودن من و تو با هم داره تصویر قشنگی ، عکس تو تو قاب خاتم در حصار خالی از غم ، حتی در مرگ تن من نمی گیره رنگ ماتم .

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است .

پیامک های جدید و عاشقانه

بلندترین شاخه ی درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهاییست .

اس ام اس عاشقانه فلسفی

همچون باران باش ، رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن

اس ام اس عاشقانه فلسفی

من در سرزمینی زندگی می کنم که دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی دوند .

اس ام اس بسیار زیبای عاشقانه

عشق گناه نیست اما من در میان مردمانی زندگی می کنم که عشق را گناه و عاشق را گناهکار می دانند ، عشق را جرم و عاشق را مجرم می دانند ، عزیزم عاشق نشو چون مجازات تو اعدام است .

اس ام اس های عاشقانه

من ساده رو بگو دل به کسی باخته بودم ، روی دریا خونه ای مقوایی ساخته بودم .

اس ام اس های عاشقانه و بامعنی

به یاد آرزوهایم سکوتی می کنم بالاتر از فریاد .

اس ام اس های عاشقانه و بامعنی

لحظه ی پاک نیایش دارم از خدا یه خواهش ، بر سر دل های سوخته بکشه دست نوازش .

اس ام اس های عاشقانه

شب ها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه ، زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه .

اس ام اس های عاشقانه و خیلی زیبا

تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید ، دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید ، نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم ، تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید .

مرکز اس ام اس های عاشقانه

اگر شبی از شبای زمستانی مسافری به عنوان گرمای نگاهت به تو پناه آورد تنهایش نگذار ، شاید در گرمترین روزهای تابستان به خنکیه ی لبخندش محتاج شوی . .

مرکز اس ام اس های عاشقانه

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ، با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم . .

مرکز تخصصی اس ام اس های عاشقانه

باران باش و ببار و نپرس پیاله های خالی از آن کیست !

مرکز تخصصی اس ام اس های عاشقانه

پرواز که می کنی به جایی که می خواهی می روی ، پرتاب که می شوی به جایی که می خواهند تو را می برند ، پس پرواز کن تا به جایی که می خواهی بروی

مرکز تخصصی اس ام اس های عاشقانه

حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال ، مهم اینه دوست دارم ، فاصله ها رو بی خیال

مرکز تخصصی اس ام اس های عاشقانه

پاک ترین سلام عشق آشتی کنیم ، بیا با بنفشه های لب جوب آشتی کنیم ، بیا از حسرت و غم دیگه با هم حرف نزنیم ، بیا بر خنده ی این صبح بهار خنده کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد