پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خیلی خنده دار

اس ام اس و پیامک خیلی خنده دار

دولت برای کاهش قیمت تخم مرغ به خروس های ولگرد وام ازدواج میدهد !

جک و اس ام اس خیلی خنده دار

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...
از هر چه که دارم بهترینش خودتی...
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...
شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی !

اس ام اس های جالب و خیلی خنده دار

چه خوش گفت رستم به اسفندیار ، اس ام اس جدید اگه داری بده بیاد !

اس های خیلی خنده دار

با شرکت در گروه های هرمی و جمع آوری چند نفر زیرمجموعه متوجه خواهید شد که از خودتون خل تر هم وجود دارد و به آینده خوشبین خواهید شد ...

اس های خیلی خنده دار

همیشه پشت سر هر مرد موفقی ، یک زن هست که نتوانسته جلوی موفقیت اون رو بگیره ! ...

اس های خیلی خنده دار

3 نفر میمیرن . خدا گفت : اولی بره بهشت ، دومی بره جهنم ، سومی بره طویله ! پرسیدن : چرا ؟ خدا گفت : اولی زن داشت و دنیا براش جهنم بود ، دومی مجّرد بود و دنیا براش بهشت بود ، سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت یه زن دیگه گرفت !

اس های خیلی خنده دار

جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میکشه . جارو برقیتم آشغال !

اس های خیلی خنده دار

چندین ساله که دوستت دارم . ولی هر وقت خواستم به لبات نزدیک بشم ، منو با نفرت زمین زدی . . .
امضا : آب دماغ

جوک و اس های خیلی خنده دار

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://harfayedelam-asal.blogfa.com

وبتون خیلی جالبه..
لینکتون کردم..مشتاقانت منتظر اپ هایی بعدیتون هستم...

گندم چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد