پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس باحال سرکاری

اس ام اس باحال سرکاری

می دونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه ؟

تویی...چون عسل که نمک نداره !

اس ام اس باحال سرکاری

گاهی وقتا اینقدر حواست به خودته و در آرزو های خودت غرق می شی که یادت میره یه نفر منتظرته تا
.
.
.
ازدستشویی بیای بیرون ! !

اس ام اس سرکاری

سلام ! دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی می خواستم بهت یه چیزی بگم اما
.
.
.
یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله !

اس ام اس سرکاری

میدونی شباهت تو با باغچه چیه ؟

جفتتون کرم دارید !

اس ام اس سرکاری

به من بی اس ام اس کمک کنید ، الهی خیر از گوشیت ببینی ، اجرت با مخابرات !

اس ام اس سرکاری

برو پایین دعواست
.
.
.
دیر رسیدی 110 بردشون !

اس ام اس سرکاری باحال

دوست دارم با تو بخوابم ، منو تو با هم ، من بی تو خوابم نمی بره ، کجایی زیرشلواری من ؟!

اس ام اس سرکاری

دلم برات تنگ شده بود ، حالا فهمیدم چرا ! مال ِ کش ِ شلوارم بود !

اس ام اس سرکاری

بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم
...
...
...
می بینی این پایین چقدر قشنگ تر از درخت نارگیله ؟!

اس ام اس سرکاری

اگه خسته ای به من تکیه کن
اگه تنهایی بیا پیشم
اگه بی پناهی پناهتم
اگه پول می خوای مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

اس ام اس سرکاری

اگر به تیپ خود اهمیت می دهید
، اگر به دنبال لباس زیبا هستید ،
اگر شیک پوشی را دوست دارید ،
با ما تماس بگیرید . . .
( صنف پالان دوزان ایران )

اس ام اس سرکاری

اگر یک روز یه پروانه اومد نشست روی شونت ، نرونش ، چون من آدرس قشنگ ترین گل دنیا را بهش دادم
.
.
.
بذار یه کم استراحت کنه ، خودش میره پیداش می کنه !

اس ام اس سرکاری

صداتو میخوام نه برای لطافتش ، برای اینکه پشت وانت داد بزنی نمکیه !

اس ام اس سرکاری

از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت . . . اگر در دسترسی یه اس ام اس قشنگ بفرست

اس ام اس سرکاری

لقمان هر وقت دلش میگرفت با خرش حرف میزد ، کجایی که دلم گرفته !

اس ام اس سرکاری

مشترک گرامی ! یاد آوری می شود که : بنزین سهمیه بندی شده ، نه اس ام اس !

اس ام اس سرکاری

گلم !
نازم !
عسلم !
جیگرم !
شیرینم !
خوشکلم !
بانمکم !
تازه باحالم هستم !

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسر جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://yasersat.blogsky.com

با سلام برای کسب اخرین خبرها از ماهواره و رسیور به وبلاگ ما مراجعه فرمایید
اگر هم مایل به تبادل لینک هستید برای ما نظر بگذارید

آیدا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://dating2010.mihanblog.com

سلام دوست گلم.امیدوارم خوب و سرحال باشی .[قلب][قلب][قلب][قلب]

وبت رو دیدم.خیلی مفیده.مطالب مناسبی رو به کار گرفتی.کارت درسته.

بهت تبریک میگم.[دست][دست][دست][دست]

امیدوارم که موفق و موید باشی و امید به زندگی همیشه توی قلبت بمونه.

[گل][گل][گل][گل][گل]

راستی عزیز اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.خوشحال میشم.

منو ببخش که خودم رو معرفی نکردم.[گریه][گریه][گریه]

من ایدا هستم.شما رو هم دعوت میکنم تا به وبلاگ من سر بزنید.

[نیشخند][نیشخند][خنده][خنده]

ادرسشو برات مینویسم.http://dating2010.mihanblog.com

یه گروه دوست یابی خیلی جالبه.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

در ضمن میتونی به گروه یاهوی من هم بپیوندی

محل کاملا ایده ال برای تبادل اطلاعات تجربیات و نظرات

بین جمعیت بزرگی از اعضای شبکه ی نت هستش.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو بشی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

این ادرسشه:http://groups.yahoo.com/group/dokhmarkhanoooom

ازت میخوام منو لینک کنی.به اسم پاتق دختر پسرای ناز و با حال ایرانی

فراموش نکنی ها.منم لینکت میکنم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

www.irupload.ir جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

آرمان جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


سنا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

شما کی هستین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد