پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

sms جدید 89

هان ؟ چیه ؟ فکر کردی پیامکی ، طنزی ، چیزی واست فرستادم؟ نه عزیزم ، نه طنز دارم نه پیامک دارم نه چیزی دارم. ولی تا دلت بخواد دوست دارم.

********************

هلن کلر می گوید :

آن چه که هستی ، هدیه خداوند به توست و آن چه که می شوی هدیه تو به خداوند است. پس بی نظیر باش تا بهترین هدیه را تقدیمش کنی

********************

خوابی؟ بیداری ؟ شوخی نکن خوبی یا بیداری؟ دیدی ناقلا بیداری! شایدم خواب بودی! پس بیداری. کاری نداشتم فقط خواستم ببینم خوابی یا بیداری. پس بیداری! خوب بخواب! راحت باش!

********************

تو باهوشی ، تو بااستعدادی ، تو تحصیل کرده ای. تو می فهمی. تو زیبایی. تو با معرفتی.

پیامک تلقینی!! شاید فرجی شد.

********************

 

سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم

تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت

!

********************

 

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی / به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من / یه که گویم که تو باران زمستان منی

 

. . .

********************

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است

زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است

 

. . .

********************

از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره

 

!

********************

 

مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد

. . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد