پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های عاشقانه جدید 89

گریه کردم اشک بر داغ دلم مرهم نشد

ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی

از هزاران گل گلی همچون تو پیدا نشد.

*

*

*

چشم من چشمه ی زاینده اشک

گونه ام بستر رود

کاشکی همچون حبابی برآب

در نگاه تو رها میشدم از بود و نبود

*

*

*

زندگی یعنی همین لبخند تو

عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق که تفسیرش تویی

آفرین بر آسمان ماهش تویی

*

*

*

راستی ثانیه ها نامردند

گفته بودند که برمی گردند

برنگشتند و پس از رفتنشان

بی جهت عقربه ها می گردند

*

*

*

واسه دشت وسیع مهربونی هات مترسک میشم تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه

*

*

*

میگن کلاغ ها خبرچین هستند ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمی دن؟

*

*

*

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنند ، اما گفتند که اجازه صاحبش لازمه. اجازه میدی؟

*

*

*

یک نظر در خود فکن تا کیستی؟

عاشقی ، مستی ، خماری ، چیستی ؟

جام هستی را بزن بر نیستی

هر چه هستی بامرامی بیستی

*

*

*

زمانی تو را فراموش میکنم که قلبم خاموش ، نفسم قطع ، روحم در آسمان ، و تنم زیر خاک باشد.

*

*

*

مست عشقم مست شوقم ، مست دوست

مست معشوقی که دنیا دست اوست

*

*

*

تقدیم به کسی که عمرش وفاست ، قلبش صفاست ، چشمانش زیباست ، رفاقتش بی همتاست.

*

*

*

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

*

*

*

روی سنگ مرمر رو بنفشه های کاشی ، همینو فقط نوشتم : میمیرم اگه نباشی

*

*

*

گفتم از دوست چه دیدی که چنین مسروری؟

گفت از دوست همین بس که زما یاد کند.

*

*

*

همین الان که داری این مسیج رو میخونی گوشیت رو ماچ کن چون خیلی دلتنگت شدم.

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Boom پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

۲ تاش بیشتر به درد بخور نبور بقیش آآآآآآآآآآششششغاااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد