پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

داستان خنده دار

یه روزی یه مرده نشسته بود و داشت روزنامه اش رو می خوند که زنش یهو

ماهی تابه رو می کوبه سرش.

مرده میگه: برا چی این کارو کردی؟

زنش جواب میده: به خاطر این زدمت که تو جیب شلوارت یه تیکه کاغذ پیدا کردم

که توش اسم جنى (Jeni یه دختر) نوشته شده بود …

 

مرده میگه : وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته بودم

اسبی که روش شرط بندی کردم اسمش jeni بود.

زنش معذرت خواهی می کنه و میره به کارای خونه برسه.



سه روز بعدش مرد داشت تلویزین تماشا می کرد که زنش این بار با یه

قابلمه ی بزرگتر کوبید رو سر مرده که تقریبا بیهوش شد.

وقتی به خودش اومد پرسید این بار برا چی منو زدی زنش جواب داد: آخه

اسبت زنگ زده بود

نظرات 5 + ارسال نظر
مهناز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://axactor.mihanblog.com

سلام.ماشا الله بابا چه کردی با وبت[دست][دست][دست][دست]

کارت داسته بابا.مطالب وبت خیلی عالیه.[گل][گل][گل][گل][گل]

امیدوارم تو کارت پاینده باشی.[گل][گل][گل][گل]

اسم من مهناز. ممنون میشم که به وبلاگ منم سری بزنی.

این ادرسشه:http://axactor.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

دعوتت میکنم که عضو گروه یاهوی بزرگم بشی.

این گروه رو با هدف برقراری ارتباط میان یه جمعیت بزرگ برای تبادل اطلاعات

و اشنایی بین هم برای فعالیت های گسترده ایجاد کردم.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو شی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

فقط مونده تبادل لینک کنیم.منو با اسم

زیباترین عکسهای بازیگران ایرانی لینک کن.

[گریه][گریه][گریه][گریه]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

گلم منتظرم ها.زود بیا


………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|…….اینم وسیله ....….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

....... دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

چرت

ثمین سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.donyayejoke.blogfa.com

جمع کن وبلاگ مسخرت رو

ریحانه مشکلانی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

آخی گناه داره چرا بهش میگین مسخره خوب برای اون جالبه شاید شما یک چیزی دوست دارید که از دید ما مسخره است مگنه هههههههههه ولی به نظر من جالب بود می خواد ذات مرد ها را نشون بده

مینا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.minashahi.blogfa.com

بدبخت شوهره

سر بزنید به منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد