پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

مطالب خنده دار در مورد ازدواج

گویند: پسری قصد ازدواج داشت. پدرش گفت: بدان ازدواج سه مرحله دارد. مرحله اول ماه عسل است که در آن تو صحبت می‌کنی و زنت گوش می‌دهد. مرحله دوم او صحبت می‌کند و تو گوش می‌کنی، اما مرحله سوم که خطرناکترین مراحل است و آن موقعی است که هر دو بلند بلند داد می‌کشید و همسایه‌ها گوش می‌کنند!

---------------------------------------------

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد. دوستش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند. مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم. لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم! دوستش گفت: اینها که می‌گویی که چیز بدی نیست! مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست !

---------------------------------------------

دلیل ازدواج دخترها
در یک مشاجره خانوادگی خانم به آقا گفت : اصلا می دانی ، من به خاطر موقعیت اجتماعی تو بود که همسرت شدم نه چیز دیگر.
مرد در جواب گفت : خوب است که تو اقلا یک دلیل برای ازدواج داشتی . مرا بگو که هیچ دلیلی نداشتم!

---------------------------------------------

شباهت ازدواج با سربازی (طنز )

طنز ازدواج (طنز)

ضرب المثل در مورد ازدواج

ازدواج دانشجویی (طنز )

نظرات 4 + ارسال نظر
جیگر دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.acharfranseh.blogfa.com

مریم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ق.ظ http://Wwwgoogle

مهسا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:53 ب.ظ

خیلی کمه

نمازی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 07:51 ب.ظ

کم بود خوب بود خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد