پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

لطیفه خانوادگی

لطیفه های خانوادگی خنده دار

یه روز یه بچه شپش با مامانش رو سر یه بنده خدای کچلی داشتند راه می رفتند بچه شپش به مادرش میگه : مامان من تشنمه ، مادرش میگه : من تو این بیابون بی آب و علف آب از کجا بیارم به تو بدم...

-----------------------------------------

به یه بابایی میگن با مینا و تینا جمله بساز میگه : ما میریم خونه عممینا ، شما هم برین خونه عمتینا

-----------------------------------------

لطیفه ریاضی
یه زن تو یه یه روز میتونه سه تا پیراهن بدوزه به نظر شما دو زن تو یه روز چند پیراهن میدوزن؟
:
:
:
هیچی میدونی چرا ؟
:
:
:
چون دو زن باهم اونقدر حرف میزنن که فرصت پیراهن دوختن پیدا نمی کنند.

-----------------------------------------

میدونی بعضی ها به چنگال چی میگن؟
:
:
:
یکی بود یکی نبود.

-----------------------------------------

گرگه میره در خونه شنگول و منگول رو میزنه میگه باز کنید منم مامانتون ، شنگول و منگول میگن : کور خوندی آیفون ما تصویریه...

نظرات 5 + ارسال نظر
ali mahrooz پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.byrapid@gmail.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

تس بوقی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

من کلاس اول بودم این جکاتو شنیدم بابا جمش کن این وبلاگتو به درد شیری هم نمیخوره
ریامه نام دم...

بردیا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

این جکارو از کتابای تاریخی گیر اوردی نوشتی برات یه جک بنویسم حالشو ببری

یارو اونقدر قدش کوتاه بود سرش بو پا میداد

admin12 جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ق.ظ http://bikalak.com

سلام . با آرزوی موفقیت برای شما و کاربران این وب

مطلب جالبی بود

خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم
................
http://Bikalak.com"" بی کلک دات کام ""

بهروز جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.20jok.com

سلام...بلاگ خیلی خوب داری...
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم من رو با مشخصات زیر لینک کن یا بهم خبر بده اول من لینکت کنم:
آدرس وب سایت: http://www.20jok.com
عنوان وب سایت: جوک، عکس، اس ام اس, کلیپ
شرح وب سایت: جدیدترین و داغ ترین مطالب روز اینترنت با موضوعات:جوک، عکس، اس ام اس, کلیپ

با تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد