پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جالب

اس ام اس و پیامک جالب

اس ام اس جالب
چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی . احساس
می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم . تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای

———————————————

اس ام اس جالب
کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛ این پیغام صرفا برای غنچه کردن لبهای شماست و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر می‌باشد 

———————————————

Sms جالب
یادت را بر دیوار دل حک کردم .. خانه دل خراب شد.. ...به درد لای جرز دیوار هم نمی خوردی

———————————————

مسیج جالب
میازار موری که دانه کش است بترس از عمو یش که چاقو کش است

———————————————

جک جالب
تمام گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

———————————————

جوک جالب
اگر 10 تا گل رز گرفتی دستت و رفتی جلوی آینه و11تا گل قشنگ دیدی اصلا تعجب نکن!این نشون میده که هم کوری هم کودنی هم دچار توهم شدی!

———————————————

اس ام اس های جالب و خنده دار
شهادت جان سوز، جان گداز، جان کاه، جان اف کندی، جان فورد، جان تراولتا، جان علی، جان نثار ، جان من، جان هرکی دوست داری سرکاری!

———————————————

پیامک جالب
سلام عزیزم.میدونی چه بلایی سرم اومده؟پلیس من رو به جرم زشترین شهرو ند ایرانی گرفته.جون هرکس که دوست داری بیا و خودت رو بهشون نشون بده تا بفهمند که دارند اشتباه میکنند.

———————————————

اس ام اس جالب
صدات رو برام اس ام اس کن ،با نگاهت برام میس بزن،با قلبت بهم زنگ بزن،قلبم رو ویبرست تا من برات یه بوس بلوتوث کنم تا تو بزاری رو بک گراند لپت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد