پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس گلچین

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می‌کنند، بر اثر کمبود حوصله طلاق می‌دهند، و بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می‌کنند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیگه داری از چشام میوفتی ……………………ای عینک لعنتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نام خدایی که هستی را با مرگ ،دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ،رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ … و من را دلتنگ تو آفرید …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با وفا باشی، جفایت می کنند. بی وفایی کن، وفایت می کنند. مهربانی گر چه آیینی خوش است، مهربان باشی، رهایت می کنند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین کس دنیام می نویسم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن به یاد یکی بخوابی خوابشو میبینی! می میرم برات تا همیشه ببینمت! 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل را یک روز ، تو را هر روز ، گل را تا وقت پژمردن ، تو را تا وقت مردن ، دوستت دارم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باغبان درب را نبند من فرد گلچین نیستم ، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم با اینکه می دانم پرستش کار کافر است می پرستمت با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم پس گناهکارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم….هنوز هم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بیزارم/ زپیش من نرو هرگز که من تنها تورا دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یاد آرزوهایی که میمیرند سکوتی میکنم سنگین تراز فریاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد
دوست داشتن بهترین شکل مالکیت و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد