پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

sms asheghane 88

در بیکران دور ، بر روی سنگ گور / با دست سرنوشت ، با جوهر سرشت

دستی نوشته بود ، آرامگاه عشق...

*************sms asheghaneh 88*********** 

گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست / گفتم که مرا دوست نداری گله ای نیست

رفتی و خدا پشت و پناهت ، به سلامت / بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست.

*************sms asheghane bahal*********** 

مادر را به خاطر مهر مادریش دوست دارم

شمع را به خاطر ازخودگذشتگی اش

گل را به خاطر زیبایی اش

و تو را بدون آن که بدانم چرا ، به اندازه تمام دنیا دوست دارم..

*************sms asheghane 88*********** 

امشب به یادت گریانم گرچه ز دیده ات پنهانم

گرچه به ظاهر خندانم ، اما از درون نالانم. 

*************sms asheghane 2009*********** 

عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت ... زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت.

*************sms asheghane jaled*********** 

من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو
*
*
*
*
مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم

*************sms asheghaneh ziba*********** 

اول به نام عشق . . . دوم به نام تو . . . سوم به یاد مرگ . . . بر لوح شیشه ای قلبت بنویس : یا تو و عشق ، یا من و مرگ زمان! به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست .... بوسیدن قول ماندن نیست ..... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

*************sms bahal asheghane*********** 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

*************jadidtarin smshaye asheghane*********** 

عشق از هر گل سرخی دلپذیر تر است ، اما خارهای آن قلب تو را عمیق تر از هر خاری سوراخ می کند

*************sms jadid 88*********** 

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم

*************sms 88*********** 

در این دنیای نامردان که مردانش عصا از کور می دزدند منم خوش باور نادان محبت آرزو کردم

*************bia2sms*********** 

هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن تا تمام وجودم رو برات سند کنم.

*************bia2sms asheghane*********** 

بازی روزگار را نمی فهمم! من تو را دوست می دارم. تو دیگری را ..... دیگری مرا ..... و همه ما تنهاییم!

*************asheghane.com*********** 

هواشناسی طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد :
.
.
.
اینجا یه نفر خیلی دلش هواتو کرده

*************smsasheghane.com*********** 

عشق یعنی عبرت روزگار، شلاق زمانه، قصاص زندگی، ولی افسوس، قصاص زندگی را دید، شلاق زمانه را خورد، ولی عبرت نگرفت!

*************sms eshghi*********** 

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد

کس جای در این منزل ویرانه ندارد

دل را به کف هر که دهم باز پس آرد

کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

*************smsbahal.com*********** 

اگر عاشق شدن خود یک گناه است

دل عاشق شکستن صد گناه است

*************sms*********** 

به جرم عشق تو صد زخم کاری در جگر دارم

جگر سهل است اگر خونم فشانی دوستت دارم

به چشمان تو سوگند ای گل زیبا

مرا صد بار اگر از خود برانی دوستت دارم

*************asheghane*********** 

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک

ندیدم نشانی ز مهر و وفایی

*************eshgh*********** 

عشقی فراتر از انسان و فروتر از خدا نیز هست؛

و آن دوست داشتن است

*************sms asheghane toop*********** 

و اکنون تو با مرگ زفته ای ؛

و من این جا ، تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس ، گامی به تو نزدیک تر می شوم

این زندگی من است

تو می دانی که من

از میان همه نعمت های این جهان ، آن چه را برگزیده ام و دوست می دارم

تنهایی است

نظرات 1 + ارسال نظر
ساینا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.saina777.blogfa.com

خوشحال میشم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد