پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

خنده بکن از ته دل قاه قاه

شعر جالب در مورد خنده و فواید خنده از شاعر معاصر " اکبر جمشیدی اصفهانی "

خواهی اگر قلب تو روشن شود / پیش تو عالم همه گلشن شود 

در گذر از غصه و از اشک و آه / خنده بکن از ته دل قاه قاه 

خنده به قلب تو صفا می دهد / خنده به چشم تو حیا می دهد 

خنده به روی تو دهد آب و رنگ / می شوی اندر بر مردم قشنگ 

خنده به هر لب که عیان می شود / گر که بود پیر ، جوان می شود 

خنده کند دور ز تن درد را / خنده کند سرخ ، رخ زرد را 

فایده خنده بود بی شمار / زان بشوی شاد در این روزگار 

ترک غم رفته و آینده کن / خنده کن و خنده کن و خنده کن 

نظرات 3 + ارسال نظر
سالار جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://p30dad.blogsky.com

سلام خوبی خوبم
وبلاگ بسیار بسیار خوبی داری
به وبلاگ من هم سر بزن
اگر هم دوست داشتی به من بگو تا باهم تبادل لینک کنیم

ماهک شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://sms-jok.royablog.com

سلام عزیز
کد لوگو شما واسه من نمایش داده نمیشه لطف کنید فقط لینک لوگو رو بدید من خودم کدشو میذارم
ممنون

زهرا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ

خیلى خیلى عالللللللللللللللى بود::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد