پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های خیلی خنده دار

می‌تونی دویست هزار تومن به من قرض بدی ؟ می‌دونم که داری ! خواهش می کنم کمکم کن ، به خدا بهت برمی‌گردونم ....( التماس غضنفر به یک دستگاه خودپرداز !!! ) ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تست روانشناسی:اگر رنگ شورت شما
 
آبی: آرامش دارید.   قرمز: احساساتی هستید.   زرد: خیلی کثیف و بی تربیتی پاشو برو توالت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه ؟
میگه : من از شیشه پاک کن استفاده می کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یارو بچش نمیخوابیده، بهش ژل میزنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسب سفید قرار بود دخترک را ببرد تا شهر آرزوهایش . دخترک شنل توریش را پوشیده بود و آماده آماده بود . اسب سفید را هم زین کرده بودند. وقتی سوار شد مادرش گفت : " سکه رو که انداختم . راه می افته"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و اما: طبق آخرین تحقیقات دانشمندان نسل بشر نه موقعی که اتمسفر تموم شه و نه موقعی که سوخت خورشید تموم شه و نه در هیچ حالت دیگه ای منقرض نمی شه بلکه تنها موقعی منقرض میشه که لوازم آرایش تموم شه! چون دیگه چهره واقعی دخترها رو میشه و دیگه هیچ پسری خر نمیشه با دختری ازدواج کنه و بچه دار شن!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فقط با روشن کردن یک بخاری اضافه شما هم در تعطیل شدن مدارس دانشگاهها و ادارات سهیم باشید.هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک کوری در خیابان یک رنده پیدا می کنه ، دستشو روی رنده می کشه و با خودش می گوید که این چرت و پرتها چیه نوشتن

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جواد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.moalefin.com

سلام دوست عزیز من هم شمارو لینک کردم

[ بدون نام ] یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

مزخرف و تکراری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد