پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه زیبا

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه اضافه شده به سایت آذر 88

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

من تو زندگی سه چیز رو دوست دارم ، ماه ، خورشید و تو رو
اولی واسه شبم میخوام ، دومی واسه روزم میخوام ، و تو رو واسه تک تک لحظاتم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

یک دنیا ستاره نذر آرامش چشمات میکنم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

برای همیشه خداحافظ ، تو آدم بشو نیستی .. دیگه تموم شد هر چی بین ما بود.. دیگه خسته شدم.. بریدم... ما واسه هم ساخته نشدیم
:
:
اگه یه روز این
sms رو بهت بدم چیکار می کنی؟ یالا تکلیف منو روشن کن!

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن
دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا ، دل شکستن کار آسانی است حرفش را نزن

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ی ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را...

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم ، گلستون آذر ستونه به چشمم ، بی تو آرام و عمر زندگانی همه خواب پریشونه به چشمم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

بودنت یه جور ، نبودنت یه جور ، در این دنیای جور وا جور ، دوستت دارم بدجور

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

می خوام برم ونیز ، پیدا کنم یه میز خیلی تر و تمیز ، با یه چاقوی تیز روش بنویسم یه ریز ، دوستت دارم عزیز

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

می خوام قلکم را بشکنم و با نصف پولش نازت بخرم و با نصف دیگه اش مداد رنگی بخرم تا نازت رو بکشم

♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥ღღ♥♥

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !

:

همه فهمیدند دوستت دارم . . . !

نظرات 2 + ارسال نظر
دارزین دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

من شما را لینک کردم . خوشحال می شم تبادل لینک کنیم .
www.not-school.blogsky.com

rashid سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ http://danlodraygan.mihanblog.com

با سلام وبلاگ خیلی جالبی داری خیلی عالیه دستت درد نکنه معلومه براش خیلی زحمت کشیدی اگه مایل به تبادل لینک هستی ما را با نام تبادل لینک با تمام سایتها ووبلاگها با این ادرس http://danlodraygan.mihanblog.com لینک کنید و بعد اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم با امید همکاری روز افزون در ضمن اگه مایل به کسب درامد از اینتر نت هستید من با چند تا سایت کیلیکی و بازاریابی کار میکنم که پرداخت 100 در صد دارند و من از انها پول گرفته ام اگه مایل به همکاری هستی به این ادرس بیا http://danlodraygan.mihanblog.com/post/10برای توضیحات بیشتر ارادتمند شما رشید مدیر سایت دانلود فارسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد