پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس به دوست

سایت جک و خنده سرویس دهنده برتر جک و اس ام اس در ایران به انتخاب  خودتون شما رو به دیدن این اس ام اس ها دعوت می کند!! 

من به خود می بالم که در این عصر یخی دوستی دارم که دلش آینه خورشید است.

*

*

دم هر چی رفیقه گرم @ کمر هر چی نارفیقه خم @ روی هر چی بی مرامه کم @ برای دشمنان آرزوی زلزله بم @ زیر چشم دشمنانت همیشه نم @ اینشاالله نبینی غم.

*

*

زیباترین منحنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه : به یادتم.

*

*

سایت جک و خنده سرویس دهنده برتر جک و اس ام اس در ایران به انتخاب  خودتون شما رو به دیدن این اس ام اس ها در ادامه مطلب  دعوت می کند!!

اول اینو بنویسید

می نویسم نامه ای با برگ زیتون

فراموشم نکن ای دوست شیطون

اگر جواب نداد اینو بنویسید :

پیامی فرستادم با برگ پسته

جوابم را بده گردن شکسته!!!

*

*

دوست واقعی هر جا شروع بشه هیچ وقت تموم نمیشه..

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

*

*

فرشته ها وجود دارند

اما چون بال ندارند ما بهشون میگیم دوست.

*

*

دوثت دارم ، دوست دارم ، دوسط دارم ، دوثط دارم ، دوصت دارم دوصط دارم

خلاصه همه جوره دوست دارم.

*

*

یک همیشه یک است ، شاید نتواند در تمام عمرش بیشتر از یک عدد باشد

اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد.

یک نگاه ،

یک سرنوشت ،

یک خاطره

یک دوست

نظرات 1 + ارسال نظر
ه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد