پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس sms پیامک عاشقانه عشقولانه love جالب جدید باحال

عشق 

 

وقتی دلم برات تنگ می شه می رم پشت ابرا زار زار گریه می کنم پس یادت باشه هر وقت بارونو دیدی بدون که دلم برات تنگ شده.
 

زیبایی عشق را بوجود نمی آورد بلکه عشق است که زیبایی به وجود می آورد


اس ام اس برای دوست

فرشته‌ای از آسمون اومد و گفت:کدوم رو می‌خوای؟
۱۰۰۰۰۰۰دلار یا یک دوست خوب؟
من گفتم ۱۰۰۰۰۰۰دلار!چون تورو داشتم

 

هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه... ولی حداقل می تونه یادش بده که وقتی شکست لبه تیزش دست اونی رو که شکستتش نبره.

برای هزارمین بار پرسید: تاحالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم برای هزارمین بار به دروغ گوفتم: نه. هیچ وقت... تا مبدا دلش بشکنه.

هر کس که گفت بهر تو مردم، دروغ گفت / من راست گفته‌ام که برای تو زنده‌ام

گفت: به من بگو چقدر دوستم داری؟
گفتم:تو را به بلندی کوه‏ها، پهنای دشت‏ها، عمق دریاها و به زیبایی گل‏ها دوست دارم.تو را به اندازه‏ی تمام وجودت دوست دارم
زیرا هیچ‏کس را بدین‏سان دوست نداشته‏ام!با حسرت سری جنباند و گفت:متاسفم از اینکه نمی‏توانم حرف‏هایت را باور کنم
زیرا
قلب کوچک من تحمّل، عشق بزرگ تو را ندارد!

نظرات 1 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

مرسی .خوب بید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد