پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرا

سلام دوستان من امروز کلی اس ام اس و جک داغ داغ براتون گذاشتم در ضمن سایت جک و خنده هر روز با جک ها و اس ام اس های توپ آپدیت میشه حتما هر روز به ما سر بزنید!!!

 

 

چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی!

اگه تا یک ماهه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگیره واست!!

*

*

*

به بنده خدا میگن زلزله اومد فهمیدی؟

میگه : نه من روم اون ور بود!!!

*

*

*

یه روز یه جوجه تیغی رو دیدم که بدجور توخودش بود ، دلم واسش سوخت گفتم چیه عزیزم چرا ناراحتی

زل زد تو چشام گفت : بغلم میکنی!!

بهترین و جدیدترین جکها و اس امس ها فقط در سایت جک و خنده

نظرات 3 + ارسال نظر
مهنوش شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ http://1000jok20.mihanblog.com/

سلام برای تبادل لینک اومدم وبلاگ منو با نام:دهکده جک واس ام اس
لینک کن بعد بهم خبربده تا منم لینکت کنم
ضمنا اگه اومدی حتما برام بنویس که چطوری تبلیغاتت رو درقسمت بالای وبلاگت قرار می دی اگه بهم بگی لطفت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم جدی میگم

فال دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://fale-mah.mihanblog.com

با سلام
طبق درخواست لینک شما ثبت شد

لینک ما را با عنوان فال ثبت نمایید
با تشکر

سحر دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://jokvsms.mihanblog.com

سلام ممنون از اینکه به من سر زدی من لینکتون کردم لطفا شما هم من را با نام :
*جوک*اس ام اس* عکس*مدل لباس*
لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد