پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس انگلیسی

این اس ام اس های انگلیسی رو بخونین بعد نظر بدین اگه جالب بودن بگین تا بیشتر براتون بزارم...

If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I'm only a cartoonist!

اس ام اس سرکاری جدید

اگه من یه هنرمند بودم....
تو تصویر من بودی...

اگه یه شاعر بودم...
تو الهام دهنده من بودی.
اگه من یه نویسنده بودم تو داستان من بودی!!
.

.

(متاسفم) من فقط یه نقاش شخصیت های کارتونی هستم!!!

*

*

*

Boy: I am not rich like rohit, I don't even have a bid car like rohit. But I really love you!
Girl: I love you too, but tell me more about rohit..

جک باحال

پسر : من به اندازه روهیت ثروتمند نیستم من ماشینی شبیه ماشین روهیت ندارم.
اما من واقعا عاشقت هستم!!!
دختر : من هم عاشقت هستم ، اما بیشتر درباره روهیت بگو!!!

*

*

*

Dream makes everything possible, Hope makes everything work, Luv makes everything beautiful, Smile makes all the above... So always Brush ur Teeth

اس ام اس سرکاری:

در رویاها هرچیزی امکان پذیر است. امیدواری باعث شروع هر کاری می شود.
عشق همه چیز را زیبا می کند، و یه لبخند کار همه ی آنها را انجام می دهد
.
.
.
پس همیشه دندوناتو مسواک بزن.

*

*

*

Do u know similarity between Dinosaurs and Decent Girls?
Both don't exist.

جک باحال

میدونی شباهت دایناسور و دختر نجیب چیه ؟
نسل هردوشون منقرض شده!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ http://321.blogsky.com

سلام. خسته نباشی.
وبلاگ خیلی قشنگی داری. اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم
سرگرمی *** سرگرمی
لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
در ضمن جک هات هم خیلی قشنگ بود . دمت گرم.
موفق باشی

BLACKING سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

RAVESHE BAHALIYE JALEB BOD BAZAM VASAMOON BEZAR

شیما جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

خییییییییییییییییییلی باحال بود

لی لی شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

مرسی جالب بود

ایمان شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ق.ظ

ممنون ،خیلی خوب بود .فاز داد.

لیلا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام خیلی عالیه . مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد