پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

Sms جدید

اس ام اس های جدید

با عرض سلام ،

میخواستم برای نیامدن به خانه شما در ماه رمضان عذرخواهی کنم و برای جبران آن نیت کردم کفاره ی آن را بدهم که اگر خدا قبول کند 60 روز اعم از نهار و شام در خدمت شما خواهم بود.

*

*

*

ببخشید بیدارت کردم . می دونم sms سرکاری نیمه شب دیگه خیلی قدیمی شده. ولی خواستم امتحان کنم ببینم هنوز هم حال میده یا نه!!!

*

**

*

شنیدم آدم شدی ، ناراحت شدم!!

تحقیق کردم دیدم شایعه است

:

:

:

هنوز فرشته ای !!!

*

*

*

نظریه غضنفر در مورد روزه :

انسان در این دنیا مسافری بیش نیست و روزه بر مسافر واجب نیست....

*

**

*

می رسد از جاده های انتظار

می دهد پیراهنش بوی بهار

خانه دل را چراغانی می کند

تک سوار جاده های بی سوار!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد