پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دوستت دارم

 برای دریافت جدیدترین اس ام اهای دوستت دارم روی لینک زیر کلیک کنید:  

 

اس ام اس دوستت دارم جدید  ( جدید و فوق العاده زیبا )

 

زندگی کن ولی اسیرنشو/عاشق شوولی دیوانه نشو/ دوستت دارم ولی لوس نشو

*

*

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

*

*

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

*

*

نمی گم : دوستت دارمن می گم : عاشقتم می گم : دیوونتم !که اگه یه روزی از دستم ناراحتت کردم  ، بگی بی خیال دیوونه است .

*

*

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم
. . . .
بی بهانه دوستت دارم

*

*

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه

*

*

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم: دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم !

*

*

: شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بو سه می آیم و آن را قبل از چیدن ستاره های قلبت روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم.

*

*

دوستت دارم.به وسعت یه کهکشان.ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از تو و می گویم که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان .

*

*

آنکس که می گفت دوستم دارد، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشدرهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
فرامرز جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.bia2mf.persianblog.ir

سلام وبلاگت خیلی توپه به وبلاگ ما هم یک سری بزن اگه مارو قابل دونستی پیام بده تبادل لینک کنیم
ممنون www.bia2mf.persianblog.ir

باران دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

خیلی بی مزه بود اس ام اس تون

نگار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ق.ظ

خیلی طولانی بود.حتی 10تا اس میشه.یکم کوتاه باشه بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد