پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

لطیفه خنده دار

لطیفه های خیلی خیلی خنده دار

مردی با پسرش سر راه ایستاده بود. پسر از پدر پرسید: بابا در آن جعبه چیست؟ پدر گفت: آدم. پسر پرسید: او را به کجا می‌برند؟ گفت: جایی که نه خوردنی است، نه پوشیدنی، نه نان، نه هیزم، نه آتش، نه طلا، نه نقره، نه فرش، نه گلیم. پسر گفت: بابا، یعنی او را به خانه‌ی ما می‌برند؟

*

*

*

لطیفه های خنده دار
با مردی گفتند: آیا خوشحال می‌شوی هزار درهم به تو
بدهند؟
گفت: آری. لیک باید صد چوب بزنند!گفتند: چوب خود چرا؟
گفت: یقین دانیم که در این زمانه مفت چیزی به کس ندهند.

*

*

*

جک و لطیفه خنده دار
اعرابی با زنش گفت: اگر خرما و روغن می‌داشتیم، آردی از همسایه‌ها می‌طلبیدیم، و
دیگی عاریت می‌کردیم، و حلوا می‌پختیم.

*

*

*

جوک و لطیفه خنده دار
شخصی گفت: از تو دو حاجت دارم. یکی آنکه فلان مبلغ مرا قرض دهی، و دیگر آنکه سه
ماه مرا مهلت دهی تا به آهستگی آن دین بگزارم.گفت: حاجت اول مقدور نیست، اما حاجت دوم به جای سه ماه تو را یک سال مهلت دادم.

*

*

*

جک خنده دار
شخصی نزد قاضی محمد آمد و دعوی کرد که فلان مرا گفتست گه مخور. (قاضی) گفت: غلط
گفتست، تو برو کار خود را باش.

*

*

*

جوک ملانصرالدین خنده دار
یه روز ملانصرالدین و دوستش دوتا خر میخرن. دوست ملا میگه: چه طوری بفهمیم کدوم
ماله منه کدوم ماله تو؟
ملا میگه خوب من یه گوش خرم رو میبرم. اونی که یه گوش داره مال من، اونی هم که دو گوش داره مال تو.فرداش میبینن خر ملا گوش اون یکی خره رو از سر حسادت خورده! دوست ملا میگه: حالا چیکار کنیم؟
ملا میگه: من جفت گوش خرمو میبرم.فرداش میبینن بازم قضیه دیروزیه. دوست ملا میگه :حالا چیکار کنیم ملا میگه: من دم خرمو میبرم!فرداش بازم قضیه دیروزی میشه. دوست ملا با عصبانیت میگه: حالا چیکار کنیم؟ ملانصرالدین هم میگه: عیبی نداره! حالا خر سفید مال تو، خر سیاه مال من.

*

*

*

خوب اگه از لطیفه هامون خوشتون اومد میتونید روی لینک های زیر کلیک کنید اونجا هم تعدادی لطیفه ی خنده دار منتظرتونه!!!!!!!!!!!

لطیفه فارسی

لطیفه باحال

لطیفه های جدید و خنده دار

نظرات 5 + ارسال نظر
داود سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.gnashop.com

سلام من داود بچه بندر گناوه هستم باتون کار واجب دارم من اکثرا ان هستم بیا اگر با حرفام موافق نبودی همین حالا از وقتتون متشکرم که می زاری وگرنه یاعلی میگیم و بعد ....

منتظر شما هستم

یاعلی

سعید چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

بابا خیلیباحاله سایتت مخصصا اینکه بروزه ..خدا خیرت بده ..من که لینکت کردم توسایتم

زری چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

خیلی باحال بود

ارتیست شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام جک های من از اینا خنده داره

نوشین پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

دستتون درد نکنه اما خیلی تکراریه مرسی بای بای:بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد