پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دسته اول و گلچین شده

همش میگن دندون رو جگر بذار ، ولی من که دلم نمیآد هی تو رو گاز بگیرم !

--------------------------

یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟    سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟  

   برایش صادقانه می نویسم    برای آنکه باید باشد و نیست... 

--------------------------

سرسبزترین سبزها تقدیم تو باد . . . . . . . سازمان پخش علوفه دام 

--------------------------

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم اسمان من کجایی؟

--------------------------

شمامذکریدیا مونث؟برای دانستن جواب پایین را نگاه کنید
.
.
.
.
.
آیکیواین پایین ونمیگماون یکی رو میگم.

--------------------------

زندگی کن ولی اسیرنشو/عاشق شوولی دیوانه نشو/ دوستت دارم ولی لوس نشو

--------------------------

صدات رو برام اس ام اس کن ،با نگاهت برام میس بزن،با قلبت بهم زنگ بزن،قلبم رو ویبرست تا من برات یه بوس بلوتوث کنم تا تو بزاری رو بک گراند لپت.

--------------------------

غضنفر داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز!ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!

--------------------------

به غضنفر می گن تو همیشه لپ لپ می خریمیگه آرهبهش می گم حالا جایزه هم توش داره؟میگه : فکر نمی کنم من لپ لپو واسه کیفیتش می خرم

--------------------------

اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره! 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!

--------------------------

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید

.

.

.

شامپو یـــــد الله !

--------------------------

معلم به دانش آموزان میگه : الف = ب ب = ج پس : الف = ج دانش آموز میگه: من شما را دوست دارم. شما دخترتان را دوست دارید. پس من دخترتان را دوست دارم.

--------------------------

عنکبوته قرص اکس میخوره قالی میبافه

--------------------------

جورابه مست میکنه میگه :عمرا اگه لنگمو پیدا کنی ی ی ی

--------------------------

شیخ ابوسعید ابوالخیر را پرسیدند: ک…ی به که گویند؟ بگفتا: به کسی که اس ام اس دریافت کند و جواب ندهد

--------------------------

خر بالدار تاحالا دیدی؟ صد درصد نه.پس خیال پرواز رو از سرت بیرون کن

--------------------------

اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من

--------------------------

بسمه تعالی، غرض مزاحمت بود، که بحمدالله حاصل شد

--------------------------

معلم:جهانگرد یعنی چه؟   شاگرد:یعنی ولگرد پول دار

--------------------------

جواب کنکور میاد یارو رتبش رادیکالی در اومده بوده

--------------------------

بچه که بودیم دخترا عاشق عروسک بودن پسرا عاشق مردای قوی بزگ که شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا دنبال عروسک.

--------------------------

با کلاس ترین اس ام اس سال :

Lim (x) = love X---->u X=i

--------------------------

اگه گفتی این چیه؟؟؟؟

>->o

.

.

.

.

.

این منم که از دوریه تو مردم.......

----------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
پــریسـا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://joksara.blogsky.com

سلام آقا محمود
من شما رو لینک کردم
لطفا شما هم منو با نام
√ جوک و اس ام اس داغ √
لینک کنید . خیلی ممنون
ضمنا یه سوال کوچولو هم داشتم
میشه بگی اون قسمت بالای سایتت رو چطور درست کردی که لینک ها حرکت میکنه ؟
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد