پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس جالب و خنده دار

اس ام اس های جالب و خنده دار

قدت چون سرو ابرویت چون کمان چشمانت چون آفتاب صدایت چون پرندگان.خلاصه هیچ چیت به آدمیزاد نرفته

میدونی چرا زنبورها گل می خورند؟ چون دروازه بانیشون ضعیفه.

میگن هرکی دوست خوشکل داره میره بهشت
ناقلا داری مفتی مفتی میری بهشت

بند شلوارتم ولم کنی ابروتو میبرم

امروز قلبم درد گرفته فکر کنم تبل شدی جات تنگ شده

وقتی یه مردازازدواج میترسه واسه این نیست که ازدل بستن به یه زن میترسه بلکه دل بریدن ازبقیه زن هاست که اونو میترسونه

شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

طرف میره کولر بخره، یارو میگه: کولر آبی میخوای؟
میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده ...

من ساده و بی رنگم من عاشق و دلتنگم صد بار بزن قطع کن من عاشق تک زنگم..

صد دفعه گفتم اینقد لباساتو تکون نده من به گرد گلها حساسیت دارم.

این اس مس رو با احساس بخون"""""
اتش زدی بر خرمنم , وای خرمنم , وای خرمنم ..............

بهترین ها و جدیدترین ها در

 سایت جک و خنده

اس ام اس سرکاری ، اس ام اس عاشقانه ، جوک جالب و خنده دار ، جوک و اس ام اس ، جوک ، اس ام اس لطیفه

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.worldp30.com

با سلام

من خواستار تباذل لینک با شما هستم اگر موافقید با ایمیلم تماس حاصل فرماییید و نام وبلاک و متن لینک را به من اطلاع دهید

حامد یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.hamed321.blogfa.com

جالب بود.به وب منم سر بزنید تو رو خدا.نظر یادتون نره

حامد چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.hamed321.blogfa.com

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد