پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس سرکاری توپ باحال

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

روز اول با عشق برایت گلی آوردم و تو با آن ظرفها را شستی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اون چیه که از گل بهتره، از حوری قشنگ تره، از دنیا با ارزش تره، از فرشته پاک تره؟

.

.

.

واقعا که!

.

.

.

تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

!از خدا پول خواستم بانک داد

درخت خواستم جنگل داد

اتاق خواستم خونه داد

حالا میترسم تورو بخوام بهم یه گله گوسفند بده!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

سلام
.
.
.
.
.
.
چیه دنبال من راه افتادی؟؟؟


حالا خوبه فقط یه سلام کردیم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

همه ی وجود سرمو رو شونه ی مهربونه تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک

میکنم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اون چیه که ماست میریزن توش بعدشم باهاش شلیک میکنن؟

.

.
خوب معلومه دیگه تفنگ! ماست هم نکته ی انحرافی بود !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگه مردانگی مرده ، اگه رفاقتا رنگ باخته ، اگه عشق دیگه معنا نداره ، اگه دنیا پر از نامردیه ، اگه آرامش نیست ، خب به تو چه ؟ تو اس ام اس تو بخون !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

خدا مرد را آفرید گفت چه زیباست ، زن را آفرید و گفت چه لطیف است ، و تو را آفرید گفت خب پیش میاد دیگه !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

گلی گم کرده ام در باغ هستی خودتو لوس نکن اون گل تو نیستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

من در آن قفس تنهایی خویش زندانی ام ، ولی به تو هیچ ربطی نداره !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

سیب .... هلو .... انار ....موز .... خیار .... کیوی .... انگور .... گیلاس .... این همه میوه تو چرا شلغم شدی !!؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

سلام خوبی ؟ ببین امروز جمعه جایی قول ندی !؟ میخواهیم بریم خرمنکوبی کمک یوزارسیف !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ، بزن توی سرش جوان باید به خودش تکیه کنه !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

وقتی دیدمت دست و پامو گم کردم ، بدون هیچ حرکتی به هم خیره شدیم تا اینکه اومدی طرفم . من هم با تمام وجودم اسمتو صدا زدم .... سوسک .... سوسک .....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

یه سوال برام پیش اومده ؛ شبها که میگن " بگیر بخواب " ، چیرو باید بگیریم ؟؟؟؟ بی خیال حالا بگیر بخواب !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

نمیدانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت اما دوست دارم تا آخرین لحظه تو را .... سرکار  بزارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

جهان بیش از 6 میلیارد نفر جمعیت داره ، یکی نیست به من بگه چرا باید برای تو اس ام اس SMS بزنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگه SMS جدید نداری عکستو بفرست یه کم بخندیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه، ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن! یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

هر وقت چهره تو رو توی ذهنم تجسم میکنم یاد شوخ طبعی خدا میافتم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

میخوام برم روی کوه داد بزنم دلم برات تنگ شده ..... ولی جون تو حسش نیست..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ... و می دانی که کویر بدون باران زنده است ... پس برو بمیر.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

بی مرام چرا دیگه به من اس ام اس نمیدی ؟؟؟ ( به زودی در سینما های سراسر کشور )

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگه می بینی انقدر دوست دارم ، اگه می بینی که فدات میشم ، اگه مطمئن هستی که توی دنیا با هیچ کس عوضت نمی کنم ، باور کن اکس خوردی و توی  توهمی..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

میدونی من دوست دارم ، می بوسمت ، می میرم برات ، من عاشقتم ، روی هم رفته چند تا میم داره ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

سلام این چه اخلاق بدی است که داری ؟ چرا هرچی از آدم می گیری دیگه پس نمیدی ؟ نمیگی من دلم را لازم دارم ؟؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

امیدوارم شب درعمیق ترین,شیرین ترین وقشنگ ترین لحظات خوابت احساس کنی دستشویی داری..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

خرج کن ولی اسراف نکن . عاشق شو ولی دیوانگی نکن . آسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن . دوستت دارم ….. ولی پر رو نشو.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

دلم از دوریت پاره پاره شد دوختمش حالا تنگ شده . چیکار کنم ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن اما گفتن اجازه صاحبش لازمه . اجازه میدی ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

میخوام بگم دوستت دارم ... نه به 21 زبان زنده دنیا ... بلکه به زبان قلبم .... گوش کن : تالاپ ... تولوپ ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

زندگی دو چیز به من آموخت .... که هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میگ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

دوست داشتم جیگرتو بخورم اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

یه باغ گل رز با یه سبد ستاره میدم بهت ببر سر چهار راه بفروش سودشم نصف نصف.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

هنگام نوشیدن آب سه تا بسم الله بگویید زیرا در آب سه تا جن هست . دو تا هیدرو جن یکی اوکسی جن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

یادت باشه تو صحرای قلبم تو تنها شتری !!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگه یه روز بری سفر بری ز پیشم بی خبر.......... فقط سوغاتی یادت نره..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

خدا خیرت بده، شنیدم می ری بهزیستی برای اونایی که انگشت ندارن دست تو دماغشون می کنی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

دلم می خواد واست بمیرم ... اما حیف که پهلوانان نمی میرند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت ... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

اگه بنزین کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم ، چون از این به بعد قدر تو را بیشتر می دونم و حداقل برای رفتن به مزرعه سوار تو می شم الاغ جونم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری ..... به چشمش اشک شد از شرم ساری میان گریه هایش گفت آری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

قلب من مثل سطل زباله است و تو همچون آشغال توی اون جا داری !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

ببخشید از فدراسیون تکواندو مزاحمتون میشم ، میشه جفت پا برم تو قلبتون ؟!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیامک ، اس ام اس sms سرکاری توپ باحال

از برنامه 90 مزاحمتون می شم . می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید !

نظرات 2 + ارسال نظر
mahiar یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با هر رنکی

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید

بای

رضا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://honarpisheh2.mihanblog.com

شما لینک شدید باتشکر رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد