پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس های جدید 88

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید عاشقانه

از شاخه گل اگر نچینمت میمیرم، ای عادت چشم های بی حوصله ام یک روز اگر نبینمت میمیرم....

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید عاشقانه

ای دوست به جز عشق تو در سر هوسی نیست، جز نقش تو بر صفحه دل نقشی نیست.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

هیچ تمدنی از برون مغلوب نخواهد شد مگر از درون ویران شود.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

اگر نمی توانی بالا بروی سیب باش تا افتادنت اندیشه ای را بالا ببرد.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید عشقولانه

اگه یه وقت دیدی تو دلت ماهی شنا می کنه تعجب نکن، چون دلت دریاست.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

وقتی انگشتاتو به سمت کسی اشاره می کنی و اونو مسخره می کنی اگه خوب دقت کنی می بینی که سه تا از انگشتات به سمت خودته...

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

منتظر کسی باش که اگه حتی در ساده ترین لباس بودی حاضر باشه تو رو به همه دنیا نشون بده و بگه که : " این دنیای منه "

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

من نمی رفتم به غربت، تو فرستادی مرا، گر بمیرم من به غربت ، آه من گیرد تو را.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید88

صد بار به سنگ کینه بستند مرا، از خویش غریبانه کسستند مرا، گفتند همیشه بی ریا باید زیست ، آیئنه شدم باز شکستند مرا.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید 88

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید عاشقانه

گویند ضریح نگاه تو معجزه دارد ای کاش زائر چشمان تو بودم.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس های جدید عاشقانه

قلب من در قلب تو در جان توست، قلب من در هر کجا خواهان توست، قلب من در قلب تو خورده گره، نکند ناز کنی باز کنی این دو گره.

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

سایت جک و خنده بهترین و جدیدترین جوک ها اس ام اس ها داستان ها و حکایت ها و مطالب شنیدنی فقط در سایت جک و خنده

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد