پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس توپ

 

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری
ای کاش باران بودم، تا غبار رویت می شستم
...
...
...
خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری

سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال...
این همه میوه... تو چرا شبیه شلغم شدی؟

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ باحال
استهلو یا ایها الذین لا اسمسون
"اسهال بگیرید ای کسانی که اس ام اس نمی دهید!"

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری
اگر دلت گرفته بیا پایین
...
...
اگر فکر می کنی هیچ کس دوستت نداره بیا پایین
...
...
اگر خیلی تنهایی بیا پایین
...
...
اااااااا، یعنی اینقدر بدبختی؟!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ  :
پیشاپیش نوروز 88، 89، تولدت، تولدم، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک
نور به قبرت بباره!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری
سلام عزیزم، خوبی؟ اگه دلت برام تنگ شده ساعت 9 بیا تا با خودم ببرمت.
آخه تازگی ها تو شهرداری استخدام شدم!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری
شرمنده که این اس ام اس خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ مخصوص نیمه شب
می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ مخصوص نیمه شب
من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ عشقولانه
تصور کن شلوار یه بچه 6 ساله رو پوشیدی ! 
حس می کنی چقدر تنگه ! 
دلم همون قدر برات تنگ شده !

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ جک
حسنی به مکتب نمی رفت باباش گذاشت کمک شوفری

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

اس ام اس توپ سرکاری
میدونم که بیداری ، ستاره ها رو میشماری ، ولی یکیش کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ، منم خوابم نمیبره ، دارم گوسفندا رو میشمارم ، یکیش کمه ، چون داره میخونه

------------------ jok20.blogsky.com -----------------

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدین شیراز شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام وتشکر از شما بده هم شما رو لینک کردم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد