پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

سال نو مبارک

سال نو مبارک 

« نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد »

کاسب پیر دگر باره جوان خواهد شد!

من و تو غمزده از این همه خرج شب عید

لیکن او صاحب یک سود کلان خواهد شد

موسم دلخوری و گیجی آن اهل حقوق

وقت بشکن زدن پیشه وران خواهد شد

حرف عیدی نزنی پیش خسیس الدوله

که کند سکته و درخاک نهان خواهد شد

اول عید ، حقوق من و تو نفله شود

سرمان باز دچار دَوران خواهد شد

باز ذکر « چه کنم ، آی چه کنم » می گیریم

قلبمان نیز دچار ضربان خواهد شد

مخمان سوت زد از قیمت شیرینی جات

کم کمک قیمت آن ، قیمت جان خواهد شد

مرد در « خانه تکانی » شده شاگرد زنش

دم عید است و چنان رفتگران خواهد شد

از هجوم فک و فامیل فلان شهر به « ده »

چون هتل ، خانه ی مشدی رمضان خواهد شد

اس ام اس های انگلیسی تبریک سال نو 1390 

اس ام اس های تبریک سال نو 1390

شعر اس ام اسی تبریک سال نو 90

پیامک تبریک عید نوروز 90

شعر عید نوروز 90

سال نو مبارک سال 1390 ( شعری فوق العاده خنده دار به مناسبت عید نوروز 1390 )

سفره هفت سین عید نوروز 90

شعر طنز مخصوص عید نوروز 1390

نظرات 5 + ارسال نظر
ایلیا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

خیلی باحال بود

مهم نیست پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://xxxxxx2.javanblog.com/

سلام دوست عزیز.
وب فوق العاده زیبایی داری.
باتبادل لینک موافقی؟
اگرموافقی منوبانام"هرچه باداباد2"لینک کن وبعدش به من خبربده تامن هم لینکت کنم.
XXXXXX2.JBG.IR

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.7rang1001.com

اصلا خنده دار نبود..........

هرکس یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

جالب بود

neda چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد