پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس خنده دار

//////////////\\\\\\\\\\\\\\\
         (< @ @> )
.....o00……………00o…......
این عکس رو وقتی داشتی دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن....واقعا که....از تو بعید بود !

*

*

*

میدونی فرق تو با راه چیه؟؟؟
.
.
.
راه رو باید بری تا به آخرش برسی اما تو خودت آخرشیییییی!!!

*

*

*

اگر روزی مرا کردی فراموش
سرت را می کنم در دیگ آبگوشت
اگر روزی برایت گریه کردم
بدان قبلش پیازی رنده کردم.

*

*

*

ای که از درد دلم باخبری !!!... قرص دل درد مرا کی می خری ؟

*

*

*

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

*

*

*

آرزو دارم عمرت مثل دستمال کاغذی دستشوپی باشه
سفید و مفید و دراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد