پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک خنده دار ولنتاین 93

اس ام اس خنده دار ولنتاین 93


ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻧﯿﺴﺖ . ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻣﺎ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ... ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻣﺒﺎﺭﮎ : x..برید یه کاری کنینین بابا

 

به سلامتی پسرایی که برای روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن: سوت و به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن گونی عروسکارو کجا قایم کنن !: - p مام که کلا نمیدونیم ولنتاین چی هست اصلا خوردنیه فکر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﺴﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ: - s: - s... ﻣﻦ ﭘﺬﯾﺮﺍﯼ ﮐﺎﺩﻭﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﺻﺮﻓﺎ ﺟﻬﺖ ﺛﻮﺍﺏ...: سوت ﮐﻮﺭ ﺷﻢ ﺍﮔﻪ ﺟﺰ ﺛﻮﺍﺏ ﻧﯿﺖ ﭘﻠﯿﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ


 

  

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید ولنتاین مبارک ......(دوستای عزیزم پیشاپیش ولنتاین مبارک

 

 

ولنتاین روزعاشقان نیست!! روزتموم کسایی هست که توزندگیمون هستند ودوسشون داریم... "ولنتاین مبارک"..


 

متاسفام واسه اونایی که ولنتاین به یه خرس و عروسک مسخره خلاصه میکنن... ولنتاین یعنی عشق یعنى زندگی یعنی..


 

همـــــــسر آیندم حلالت نمیکنم اگه : ولنتاین واسه دوست کادو بخری : | این پولا حق من و بچـــــــــــــــــــــــته:

 


میدونی ولنتاین یعنی چی؟!!؟؟!؟!؟! دادن یک خرس کوچیک به یه خرس بزرگ

 


کادوی ولنتاین امسال من به جای یک قلب قرمز ... پاکت مارلبرو قرمزیست که از مغازه سر کوچه برای خودم میخرم..

 

واقعا متاسفم برای کسانی که فک می کنن ولنتاین یعنی عروسک و شکلات و کادوهای مادی بی ارزش…. : |ولنتاین یعنی: بوسه،آغوش،نوازش،لبخند،بیان عاشقانه عشق به همراه یه آیفون ۵ با حافظه داخلی ۶۴ گیگ….


 

موندم ولنتاین برای خــودم چی بخرم !!؟ یه ساعت یا لباس .. ؟!! اخه میخوام خودمو سوپرایز کنم ! میخوام یه چیزی باشه که دوست داشته باشم، یه چیز خاص که اصلا انتظارشو نداشته باشم ! سلامتی همه اونایی که ولنتاین مثه خودم تنهای تنهان... !!!


 

اونایی که یه هفته مونده به ولنتاین غیبشون بزنه و یه هفته بعد ولنتاین بیان و بگن تصادف کرده بودم ..همچین میزنم خون بالابیارن

 


ولنتاین تمام شد کادو ها رو گرفتین از فردا بجای ریلنشیپ شاهد سینگل زدن خواهیم بود...!!!

 


سلامتی سینگلا که از ولنتاین فقط پول قرض دادن به رفیقاشون بشون رسیده که برن کادو بخرن ..

 


اعتراف میکنم قبلانمیدونستم ولنتاین چیه! مخاطب خاصم باهام قرارگذاشت!باهاش رفتم بیرون چون ویزیتوربودم کل شهررفتیم جنس پخش کردیم! شب رسوندمش بعد بهم کادوداد گفت :ولنتاینت مبارک!! بعد رفت پشت سرشم نگاه نکرد! منم رفتم سرچ کردم فهمیدم چه کندی زدم

 


پسر است دیگر........از زور کادوی ولنتاین،دعوا راه میاندازد..قهر میکند که ندهد....اماکور خوانده است...دختر است دیگر میگیرد...


 

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش

 


ﯾـــﻪ ﺳـﻮﺍﻝ ﻣـﻬـﻢ !! . . . . . . . . . . . . ﻭﻟﻨـﺘــﺎﯾـﻦ ﺑـﺮﺍﯼ ﺍﯾـــﺮﺍﻧﺴــﻞ ﭼــﯽ ﺑـﺨـﺮﻡ !؟


 

چه قدر سخت هست وقتی #ولنتاین باشه ...... تو تنها باشی ....و تنها تماشاچی روز گار خود. ولی اینبار نقشت را به دیگری سپرده است

 


با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم ... ولنتاینت مبارک گلم

 


به سلامتی ولنتاین که باعث شد بفهمم چقدر تنهام به سلامتیه همه اونایی که این روزها درگیر خریدن کادو ولنتاین نیستن..! ...cm

 


برا ولنتاین امسال تصمیم گرفتم برا بالشم روبالشتی بگیرم!!!!!!!!ولنتاین مبارک: - *


 

شمآیی که در حآلِ جلزُُُ ولز هسی و هِی ولنتاین ولنتاین میکُنـی : سوت اصن میدونی ولنتاین یَنی چی : |



 

نظرات 1 + ارسال نظر
الیزابت چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://janjalpix.tk/

سلام.خیلی جوک های باحالی گذاشتی.درباره یلدا هم بزار.[گل]
من مایل به تبادل لینک با شما هستم،اگه مایلید منو خبر کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد