پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک ایرانسلی


جوک و اس ام اس ایرانسلی جدید

جوک و اس ام اس ایرانسلی jok20 

اینایی که اس ام اس های ایرانسل رو تا آخر میخونن ، خیلی تنهان درکشون کنید !!!!!!!!!!!!: ) )

 


 

در حاله حاضر بزرگترین دغدغه من اینه که ولنتاین واسه ایرانسل چی بخرم : |: |: |

ایرانسل در آینده ای نزدیک: مشترک گرامی راستی با اون طرف به هم زدی؟ بی خیال : | همراه اولیا همشون همین جورین!! صبر کن یه ایرانسلیشو واست جور کنم که همه تو کفِش بمونن!!= ) ): ) )

 

عاقا امروز ایرانسل اس ام اس داده .. مشترک گرامی شما برنده 20 اس ام اس روزانه خط به خط ایرانسل شدید : دی : - j

   

یعنی خدا پدر این ایرانسلُ بیامرزه : - j کم مونده اُپراتورش (ترجیحاَ دختر : سوت ) زنگ بزنه بحرفیم دگ : دی

   

اگه کسی از ایرانسل خبر داره ب منم ی خبر بده. بهش بگین بی معرفت ازدوستای قدیمیت ی احوالی نمیگیری!!!!! از وقتی این سیمکارت 2قولوا اومدن کمتر پیام میدی!!!!! نگرانشم نکنه اتفاقی افتاده برا ایرانسل جونم!!!!": - s : - s s

 

رفتم یه سیمکارت همراه-اول خریدم ... ایرانسل بهم اس داده :فکر نمیکردم بهم خیانت کنی !واست متأسفم! بای ! : |: |: |: |

 

یه تصمیم گرفتم....میخوام به ایرانسل پیشنهاد ازدواج بدم شاید بیخیال اس ام اس دادن بشه : |

 

راستش دارم به ازدواج با ایرانسل فکر می کنم از بس که هر روز بهم اس ام اس می ده یه جورایی بهش وابسته شدم !!!

 

 

هر وقت شارژ ایرانسل میگیرم یاد رتبه ی کنکورم میفتم اونوقت بغض گلومو میگیره

 

دور نیس اون روزی ک برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج ک ببینن اون1تا7صبامونوبا کی حرف زدیم؟!!!: - s: -؟

 

ایرانسل در آینده ای نزدیک : مشترک گرامی اومدم سر کوچتون ، در خونتون خونه نبودی راستشو بگو با همراه-اول کجا رفته بودی !؟

 

به دختره میگم سلام میگه کارت شارژهزاری ایرانسل میگیرم جواب میدم خدایاااااااااااااااااااااااااا خودت یه کاری کن دارن ازدست میرن

 

دختر خاله ی 8سالم اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی منم خندیدم گفتم ما شماره ایرانسل قبول نمیکنیم . . . . . . . . . . . . اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه-اولمون به هرکسی نمیدیم

 

به سلامتی ایرانسل که بهمون یاد داد . . . قبول کردن بعضی از پیشنهاد ها فقط از اعتبارمون کم میکنه: دست

 

 

ایرانسل : مشترک گرامی چته ؟ چه مرگته ؟ تو فکری ؟ برو از سر کوچه یه شارژ هزاری بخر ۲۰۰ تومن جایزه بدم خوشحال شی . . .: ) )

 

فقط مونده ایرانسل پیام بده بگه : خواستی بری توالت کلمه wc رو به ۸۲۸۹ پیامک کن, تا شما رو از خالی بودن توالت با خبر کنیم. هزینه فعالسازی ۷۵ تومان …

 

کم مونده ایرانسل بهم اس بده مشترک گرامی “چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟ دوس داری من نباشم تا کنارت باشه کی ؟”: |

 

 

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما میبینی ایرانسل بوده !:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد