پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک دلشکتسه

اینجا زمین است وآدم ها عجیب....اینجا گم می شوی به جای اینکه پیدایت کنند؛؛؛؛؛؛"فراموشت می کنن!!

++++++++++++++++

مخاطب های خاص امروز را هرچه"خاص تر کنی....بی خاصیت تر می شوند!!!

++++++++++++++++
  
اونی که از من گذشت به چشم من در گذشت.....روحش شاد یادش فراموش!!!!!

++++++++++++++++

یه وقتای خودمو بغل می کنم میگم::غصه نخور دیونه من که "باهاتم"

++++++++++++++++

عاشقم گرنیستی لطفی کن "نفرت بورز"بی تفاوت بودنت هرلحظه آبم می کند....
  
++++++++++++++++


  : برای فراموش نکردنت همیشه عکست را؛؛در آغوش دارم....برای فراموش کردنم ....چند نفررا؟؟؟در آغوش گرفتی!!

++++++++++++++++

امتحانش کردم ردشد.....هم ازمن....هم ازامتحان!!!

++++++++++++++++


دنیای دست ما ازهر دنیای بی وفاتراست,,,,امروز دستها را میگیرندغرق عادت که شدی همان دست را برایت تکان می دهند!!!

++++++++++++++++

به حرمت رفاقت هیسسسسسسسس
عشقم تو بغل رفیقم خوابش برده


++++++++++++++++


به سلامتیه چشمای لیلی چون پشت چشاش نوشته بود؟
نفرین به جهانی که غمش قسمت ماشد....

++++++++++++++++

هـــــــمین که عشق باشد
آن هـــــــم در حوالی تو هر چقـــــــدر هم که پاییز باشد
بــــــــــــــهاری ترین هوا سهم من است . . .!!!


++++++++++++++++


فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه

وقتی از درون تنهایی …

++++++++++++++++

می دونی مترسک به کلاغ چی گفت؟گفت هرچه قدردلت می خوادنوکم بزن ولی تنهام نذار...

++++++++++++++++

کاش می دانستی ومی فهمیدی که برای داشتنت دلی رابه دریازدم که ازاب واهمه داشت...


++++++++++++++++


دوستی شوخی سردادمهاست...بازی شیرین گرگم به هواست...واسه شکستن غرورمن وتو...دوستی توطئه ی ثانیه هاست

++++++++++++++++

گاهی باید بی رحم بود..
نه با دوست،نه با دشمن..
بلکه با خودت..
و چه بزرگت میکند آن سیلی که خودت میزنی به صورتت!

++++++++++++++++

چقدر بده که تو میتونی خودتو ء، گول بزنی...
داغون کنی...
بدبخت کنی...
اما نمیتونی خودتو بغل کنی، آروم کنی، از تنهایی دربیاری...
من آرومم
ولی قانوناً داغونم...

++++++++++++++++

معولا آدمااز اینکه بعد مرگ فراموش بشن..وحشت دارن...اما چه سخته زنده باشی وفراموش بشی!!!

++++++++++++++++

گفت:دوستت دارم ....گفتم:دوسـتت ندارم"این دروغ به اون دروغ در"

++++++++++++++++

چه سخته در جمع بودن ولی گوشه ای تنها نشستن ... به چشم دیگران چون کوه بودن....ولی در خود به آرامی شکستن!!!


++++++++++++++++

فکر میکردم تو"همدردی" ولی نه تو هم "دردی"!!!!

++++++++++++++++

در این دنیا که حتی ابر نمی گرید به حال من....همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها


++++++++++++++++


خیانت است یا عدالت؟؟؟
وقتی نوشت "دوستت دارم" و به 2 نفر فرستاد..


++++++++++++++++


هرگز درک نکردیم که چرا؟؟کسانی که برایشان بی ارزشیم_برایمان با ارزشن


++++++++++++++++


باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان
قرارمان که یادت هست ؟
اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند ؟؟


++++++++++++++++


دلم چتر می خواهد و یک روز بارانی که تو چتر را بگیری و مـن دستـانت را …


++++++++++++++++


اینجا زمین است !!!رسم آدم هایش عجیب است....اینجا گم که می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنندد...!!!


++++++++++++++++


از این دنیا بدم میاید, دنیایی که انقدر کوچک است که ادمهای تکراری را روزی صد بار میبینی و انقدر بزرگ که عشقت رو حتی یک بار هم نمیبینی

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ق.ظ

توروخدا منو لینک کنید تازه کارم
http://bekhandzayenashim.mihanblog.com/

hana شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

reza پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ http://reza.karimi707@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد