پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامکهای متفاوت روز پدر

اس ام اسهای متفاوت روز پدر

روزی پدری دست خود را روی شانه پسر خود گذاشت و گفت من قویترم یا تو؟ پسر گفت من.

پدر جا خورده و دوباره پرسید من قویترم یا تو؟ پسر گفت من.

پدر بغض کرد ودوباره پرسید من قویترم یا تو؟ پسر گفت من .

پدر ازجابلند شد چند قدم باناراحتی و اشک از پسرش دور شد و دوباره پرسید من قویترم یا تو؟ پسر گفت تو ...

پدر گفت چون من ناراحت شدم گفتی من قویترم ؟

پسر گفت نه آن سه باری که گفتم من از تو قویترم چون دستت روی شانه ام بود پشتم

به کوهی مثل تو گرم بود اما وقتی دستت را برداشتی دیدم بی تو چیزی نیستم...

[IMG]
 

"پدر" لطف خدا بر آدمیزاد".پدر" کانون مهر و عشق و امداد".پدر" مشگل گشای خانواده."پدر" یک قهرمان فوق العاده."پدر" سرخ میکند صورت به سیلی.رخ فرزند نگردد زردو نیلی".پدر" لطف خدا روی زمین است.همیشه لایق صد آفرین است.خوشا آنان "پدر" در خانه دارند. درون خانه یک پروانه دارند. روز"پدر"مبارک.

[IMG]

 

کودکی ، دخترکی   موقع خواب

سخت پا پیچ پدر بود و از او میپرسید :

زندگی چیست پدر ؟

پدرش از سر بی میلی گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با دل پر شوری گفت :

عشق را معنی کن

پدرش جواب داد : «بوسه گرم تو بر گونه من ... »

دخترک خنده بر آورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

ز آن پس گفت : پدر

عشق اگر بوسه بود

بوسه هایم همه تقدیم تو باد .....

   

[IMG]

   

گریه نکن پدر ......

همین " نان حلال " که در دست داری ........

می ارزد به تمام سفره های رنگین حرامی که بعضی ها دارند ......

این روزها نان حلال در آوردن عرضه میخواهد .....

که تو داری پدرم .......

دستت را میبوسم که نان حلال بر سر سفره ی با برکتت دیدم .....

بسلامتی تمام پدرهای زحمتکش دنیا

 

[IMG]

 

پـــــــــــــــــــــدر یعنی وقتی میفهمی نصف موهایِ سفیدش به خاطر غصه های تو هستش، دلت میخواد بمیری واسش

دوستت دارم پدر (روزت مبارک)

[IMG]

 

من را زیاد دوست داشته باش پــــــــدر

 تو تنها مردی هستی، که دوست داشتنت بی دلیل است،

 و بوسه هایت بوی صداقت می دهد..

 

[IMG]

 

در خانه باز شد

کودکی گرسنه

شادمان به سمت در دوید

پدر باز هم دست خالی به خانه آمده بود

کودک نگاهی به چشمان خیس و شرمسار پدر انداخت

دستان او را گرفت تا دیگر..

خالی نباشد...

به افتخار تمام پدرا

[IMG]
 

هزار بار هم حاضرم برگردم به کودکی و باز بزرگ شوم

با اینکه سخت ترین کار دنیاست

فقط به عشقِ دستــــان مهربانِ پــــدر

 

[IMG]

 

به یاد دو بوسه:

اولی وقتی که بچه ای به دنیا می یاد پدرش می بوستش وبچه نمیفهمه"دومی هم وقتیکه پدری از دنیا رفته و بچه اش می بوستش و پدر نمیفهمه....

 

[IMG]

 

در صداقت برتر از آیینه ای             در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار           می برم نام تو را با افتخار

 هر چه دارم از تو دارم ای پدر              ای که هستی نور چشم و تاج سر

 رحمت بارانی روشن تبار            مهربانی از مانده یادگار

ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هر چه دارم از تو دارم ای پدر

 روزت مبارک پدر نازنینم..

[IMG]

 

هـیــچ چـیــز بــه انـــدازه یک کـــوه

شبیه "پـــدر" نیست...

 

[IMG]

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست

.. اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛

 و با وجود همه مشکلات,

به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی ...

 چه کسی ،

 کشتی زندگی را

 از میان موج های سهمگین روزگار

 به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ "پدرت"را می پرستیدی......

[IMG]

 

ﻧﺎﺩﺭ : ﺍﯾﺸﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍ ﻣﻦ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ

ﭘﺎﺷﯿﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺧﺎﺭﺝ؟

ﺳﯿﻤﯿﻦ : ﺗﻮ ﯾﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﯿﺎﺭ ﭼﺮﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻤﻮﻧﯿﻢ؟

ﻧﺎﺩﺭ : ﻣﻦ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺎﺭﻡ.

ﺳﯿﻤﯿﻦ : ﯾﮑﯿﺸﻮ ﺑﮕﻮ.

ﻧﺎﺩﺭ : ﯾﮑﯿﺶ ﭘﺪﺭﻡ ، ﻣﻦ ﭘﺪﺭﻣﻮ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﻭﻝ ﮐﻨﻢ، ﺑﺎﺯﻡ ﺑﮕﻢ؛

ﺳﯿﻤﯿﻦ : ﻭﻟﯽ ﺯﻧﺘﻮ… ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻭﻝ ﮐﻨﯽ!

ﻧﺎﺩﺭ : ﻣﻦ ﮐﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﻭﻝ ﮐﺮﺩﻡ ؟ ﺗﻮ ﻣﻨﻮ ﮐﺸﻮﻧﺪﯼ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ، ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ

ﻣﻦ ﺩﺍﺩﺧﻮﺍﺳﺖ ﻃﻼﻕ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﯼ!

ﺳﯿﻤﯿﻦ : ﺍﻭﻥ نمی فهمه ﮐﻪ ﺗﻮ ﭘﺴﺮﺷﯽ؟

ﻧﺎﺩﺭ : ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺍﻭﻥ ﭘﺪﺭﻣﻪ …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد