پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامکهای عاشقانه زیبا اردیبهشت 93

اس ام اس های عاشقانه زیبا اردیبهشت 93

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93

تا حالا به دوتا چشمات توجه کردی؟ با هم میخوابن، با هم بیدار میشن، با هم میخندن، با هم گریه میکنن ولی هیچ وقت هم دیگه رو نمى بینن… اینو میگن دوست داشتن! دوستت دارم حتی اگه نبینمت.  

رویا هایی هست که هرگز تعبیر نمی شوند…اما همیشه شیرین اند…مثل رویــــای داشتن تـــــــو…مثل غرق شدن من ،در بوسه های داغ و تب دار تــــــــو  

زندگی را بی بهانه میخواستم ولی غافل از اینکه داشتن تو قشنگترین بهانه ام شد.  

اصولا زنها خــر نمیشن ، عــاشق میشن و هر وقت درک و فهمت به جایی رسید که روی احساس زنها اسم خریت نگذاری میتونی به خودت بگی مــــرد...!  

·عاشقانه زیر تمومه حرفهای عاقلانم میزنم کاش بیای و با بوسه ای مهر تایید بزنی بر تمومه این دیوونگیا  

چه کسی میگوید دوری سردی می آورد ؟

وقتی که هنوز با یادت بند بند وجودم گرم می شود

سلامتی پسری که به عشقش گفت :
روزی
که جلوی یه دختری غیر از تو زانو بزنم

روزیه که بخوام بند کفش دخترمونو ببندم  

رفیق ! معامله فسخ شد
در قبال دنیا یک تار مویت را میخواستند ، ندادم

گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد


وقتی دستش را عاشقانه میگیری تازه میفهمی دوست داشتن را باید میان دستانش احساس کنی

سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو
دوستت دارم فضا با من! 

مام لحظه هایم معطر به خیال توست

 

 

 

*

 

اس ام اس عاشقانه زیبا و دوست داشتنی

 

*

 

 

 

 

برای دوباره امدنش دعا نکن

شاید وقتی امد؛

همانی نباشد که رفته بود

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

من ان زندانی شهرسکوتم که نامردان پروبالم شکستن من اهنگ غریب روزگارم غمی در انتهای سینه دارم تمام هستی ام یک قلب پاک است که ان را زیر پایت میگذارم

 

 

 

*

 

اس ام اس عاشقانه زیبا و دوست داشتنی

 

*

 

 

 

 

عشق انتخاب نیست اتفاق است

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

بدون نگرانیاش

بدون توجه هاش

بدون جونم گفتناش

احساس تنهاترین ادم روی کره زمین رو دارم

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

قصه ی عشق و زندگی این است:

پرسه در کوچه های تکراری

شعرهایی برای ننوشتن

خوابگاهی برای بیداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد