پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه اردیبهشت 93

اس ام اسهای جدید عاشقانه اردیبهشت ماه 93


اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 93 

چه حســـه خوبـیـه گــشتن لا بــلای لایــــک ها دنــــبال لایــــک یه آدم "خــــــــاص

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

زندگی را بی بهانه میخواستم ولی غافل از اینکه داشتن تو قشنگترین بهانه ام شد.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

گاهی نمیشه دست از دوست داشتن یکی برداشت حتی زمانیکه ازش متنفری !

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

پاسخ هر پرسشی فقط عشق است . پاسخ همه ی بیماریها فقط عشق است . پاسخ هر دردی فقط عشق است .زیرا عشق پگانه واقعیتی است که وجود دارد. جرالد جمپالسکی

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

می گویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بهترین قصه ی دنیا عشق است و بدترین آن عادت . . .اما بدتر از همه عادت به کسی است که روزی عاشقش بودی . . . !

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤   

سـلــامـتـیــه اشـکــایـی کــه یـواشـکــی تــو تـنـهـایـیـت ریـخـتـی تــا خـدا بـبـیـنه و دلـش بــرات بســوزه تــا عـشـقـتـو ازت نـگـیـره..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤   

همه چیز با تو شروع شد....اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود...حتی همین دلتنگی های من...!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بغض خفه ت کنه، بهتر از اینه که جلوی کسی که برای احساست ارزش قائل نیست، گریه کنی .......

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بگــــــذار شب به ستارگانش بنـــازد وقتــــــــــــی ماهش،مـــــال مـن است.....!!!♥♥♥

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

مهم نیست فردا چی میشه ... .)مهم اینه که امروز دوستـــــت دارم( ... .مهم نیست فردا کجا میری ... .)مهم اینه که هر جا باشی دوستــــت دارم( ... .مهم نیست تا ابد با هم نباشیم ... .)مهم اینه که تا ابد دوستــــت دارم( ... .مهم نیست قسمت چیه ... .)مهم اینه که قسمت شد دوستــــت داشته باشم( ... .

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

همه آدما برای خودشون یه چیز"یواشکی" دارن،یه اتفاق یواشکی، یه حس یواشکی، یه آدم یواشکی، شایدم یه عشق یواشکی

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم...من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم....!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است آرام ، بی صدا ، اما همیشگی...!!!*h

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

عــاشــق کــه مــیــشــوی مــواظــب خــودت بــاششــ شبــهــای بــاقــیــمــانــده عــمــرت بــه ایــن ســادگــی هــا صــبــح نــخــواهــد شــد...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

من درد تو را ز دست آسان ندهم / دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم / از دوست به یاد گار دردی دارم / که آن درد به صد هزار درمان ندهم

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

در آغوشـم کــ ه می گـیــری آنقد ر آرام مـی شــــوم که فـرامــوش می کــــنـم بـایـد نفـس بــکـشـــم

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

درست مثل فراموش کردن تو

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

مفیدترین سرمایه یک شخص مغزی پر از دانش نیست بلکه قلبی سرشار از عشق است..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

منبع : وبلاگ اس ام اس و خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد