پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس فلسفی 2014

 شرم میکنم که وزن سیری ام را با ترازوی کودک گرسنه کنار پیاده رو بکشم . . . !

 

دانشجویی به استادش گفت:استاد! اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خرا نبینم او را عبادت نمی کنم.استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت: آیا مرا می بینی؟دانشجو پاسخ داد: نه استاد! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت: تا وقتی به " خدا "پشت کرده باشی او را نخواهی دید!

  

محبت کنید ...چه به دوست چه به دشمن که دوست را بزرگ می کند و دشمن را " دوست "

 

خدایا ... آسمان را سقفی از باران رحمت ساز .... و زمین را بستری از کویِ آرامش ... و دوست را دریایی از محبت بیکران و خلوتم را با سایۀ مهربانت همسایه ساز....

 

                                                                                                     کاش بعضی ها " شخصیتشون" هم ،در حد......" مارک لباسهاشون " بود

 !                                                                                        

بزرگ ترین افسوس من واسه کارای اشتباهی که کردم نیست،برای کارای درستیه که واسه آدمای اشتباهی کردم

 

دوستی نعمت گرانبهایی است. خوشبختی دو برابر می کند و به بدبختی تخفیف می دهد.

 

اتفاقات زیبا زمانی در زندگی تو رخ میدهد که از تمام چیزهای منفی فاصله بگیری.

 

خدا مشکلت رو حل میکنه

به تواناییش ایمان داری

وقتی خدا مشکلت رو حل نمی کنه

به تواناییت ایمان دار

 

آرامش محصول تفکر نیست!آرامش هنر نیندیشیدن به مسائلی ست که ارزش فکر کردن ندارند.لحظه هایت آرام....

 

دیشب کودکی مُــــــــــــرد به دلیل گرسنگی، چه آسان به خاک پس دادیمش...

و درد ناکتر از مرگ او دستان مـــــــــادرش که برای قرص نانی تن به هر کاری آن هم نه از روی خوشی ، از روی اجبار میداد...

راستی زیــــــــــارت همسایه اش قبول"مکـــــــــــه"رفته بود!!!!

 

 

مراقب قلب ها باشیم

وقتی تنهاییم، دنبال دوست می گردیم

پیدایش که کردیم، دنبال عیب هایش می گردیم

وقتی که از دست دادیمش، دنبال خاطراتش می گردیم

و همچنان تنها می مانیم

هیچ چیز آسان تر از قلب نمی شکند...

حواست باشد

 

 

خوشبختی بر سه ستون استوار است:

فراموش کردن گذشته

غنیمت شمردن حال

امیدوار بودن به آینده

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.saeedproject.com

ایول

مرسی از مطالب خوبتون


لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد