پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک و اس ام اس خنده دار 93

 

 جوک و اس ام اس خنده دار جدید


مردی یک شب روکرد به آسمان و به ماه گفت

چرا همسر من یه گل رز رو که یه روز زنده میمونه وبعد میمیره رو دوس داره!

ولی من که هرروز براش میمیرم وزنده میشم رو دوس نداره!!!!!!

ماه جواب داد :وای خیلی قشنگ بود ،،،!!!!

لایک! )

با اجازت share میکنم.......!!!

 

 

آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

گلِ من الان میام، تا ببینمت بای بای

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟

نه جدی نگاه کن!

حالا هنگ کن!

کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم...

 

 

 

عمه ی توماس ادیسون مجددا در بیانیه ای به مردم شریف ایران اعلام کرد:

.

.

.

توماس فقط برق را اختراع کرده است لطفا به خاطر قبضش ما را مورد عنایت قرار ندهید

.

.

.

!!!!! والاااااااا چه کاریه..

 

  

 

به منشی شرکتمون میگم برو تو پروگرام فایل

میگه کامپیوترو روشن کنم ؟

گفتم نه , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن

از اونجا سعی کن به حول و قوه الهی وارد بشی

 

 

 

اگر دنیــــــا برعکس بود آدما عاشق نمی شدند

عاشقا آدم می شدند

 

 

مامان و بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن،به مامانم گفتم :

 

خوب حال میکنیدا دختر به این ماهی دارید

 

چند لحظه سکوت کردن و بهم خیره شدن

 

بابام یه آخی کشید و با افسوس به مامانم گفت : چاییتو بخور….

 

 

ﭘﺮ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﭘﺴﺮﺍ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺩﺑﯿﺮﺳﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ شون:

ﺁﻗﺎﺻﯿﻐﻪﺭﻭ ﺧﻮﺩموﻧﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﻢ ﺑﺨﻮﻧﯿـﻢ؟؟

 

 

 

به بعضیا بایس گفت:

اینقدر که برای خر کردن من سعی کردی.

برای خودت وقت میگذاشتی الان ادم میشدی

 

 

دختری ازحکیمی پرسید:

چراتا مرزدیوانگی عاشق کسی میشوم

درحالی که میدانم درنهایت به اون نمیرسم؟

حکیم جواب داد :به من بگو چرازندگی میکنیم

درحالی که میدانیم درآخر می میریم!؟

هیچی دیگه

دختره هم محکم زدتو دهنش

گفت سوال منو باسوال جواب نده

 

 

 

شما یادتون نمیاد یه زمان دخترا میخاستن دلبری کنن،مردمک چشمشون و میبردن به سمت بالا بعد تند تند پلک میزدن لامصبا الان گرگ شدن 30, 40 مدل فن میزنن اون زمان امکانات نبود که همین یه مدل بودوالااا

 

 

میدونی وقتی به یه دختر خانوم متلک میگم اونم بهت میگه کوفت ینی چی؟.........ک : کل و : وجودم ف : فدایت : تو میبینین دخترا چه با احساسن!

 

 

·"دست نزن کمه".......جملۀ همۀ مامانا وقتی دارن سیب زمینی سرخ میکنن..!

 

 

پشت هر “فداى سرت”یه “خاک بر سرت” به صورت مستتر و بالقوه وجود داره

 

 

فقط یه دانشجوی ایرانیه که ترم 8 هنوز ریاضی مهندسی رو پاس نکرده:|

 

 

یعنی بیا بگو روز جهانی استفاده ازایفون بعد از سه سال یه پیج تو فیسبوک میبینی زده ایرانیا یه همروزی رو از باستان داشتن به نام سپندایفون

 

 

هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که تو امتحان به جای »توضیح دهید« بنویسن »نام ببرید« :(((

 

 

دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی وجلوگیری از ابتلابه زخم بستر مفید است !

 

 

شیطنت را فراموش نکنید!حتی اگر فیلسوف ترین فرد در زندگیتان هستیدکودک درونتان دلش می کیرد گاهی

 

 

نام همسر در موبایل خانومها:آشنایی:مرد رویاهام نامزدی:عشقم ازدواج:هم نفسم بعد از یک ماه:جان دلم بعد از دو ماه:سایه سرم بعد از سه ماه:شوهرم بعد از یک سال:آقا بالاسر بعد از دوسال:مرتیکه لندهور

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

سلام باحال بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنید
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد