پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه اسفند 92

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد …دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند …مهم نیست آب شدن ، نیست شدن …مهم آن آرامش است حتی برای چند لحظه

 

با کسی رابطه ی احساسی بر قرار کن که... نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه که فقط کنار تو باشه .

   

خدایا ""خاطرش" را خواستم"خاطراتش"موند من بد گفتم یا تو بد شنیدی 

یک حرف یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد...و بعضی اوقات هم یک حرف یک عمر آدم را سرد می کند!حرف ها چه کارها که نمی کنند!!! 

 

ببین دختر خانوم. . . .یه قانونی هست که میگه:تو هر چقدر هم روشنفکر باشی تو زندگیت به یه نفر نیاز داری. . . .یکی که رنگ پریدگیت رو تشخیص بده!یکی که به خاطر یه سرما خوردگی کوچیکت یه روز کامل مرخصی بگیره!یکی که تو سرمای زمستون کاپشنشو در بیاره و بندازه روت!یه "مرد"

 

وقتی که احساس تنهایی می کنید و به تنگ آمده اید احتمال آنکه انتخابهای ضعیفتری بکنید بالا میرود استیصال برای دوست داشتن آدم را به کجا که نمی کشاند.با شکم خالی به خرید نروید چون هرغذای ناسالمی را انتخاب خواهید کرد... 

 

حسرت واسه من یعنی تو که در عین بودنت ، داشتنت را آرزو میکنم.... 

 

ســـــــــرده !!!!ا ما "سرمـــــا نمی خورم!!!کـــــلاهی که "عشـــــــق" بر سرم گذاشت تا زیر گردنم آمده است. 

 

جاده لحظه به لحظه با من می آید!گویی کنجکاو است برای دیدار چه کسی چنین بیتابم!! 

 

دلم که برای خودم تنگ می شود سراغ نگاه مهربان تو را از بهار حافظه ام می گیرم!تو نیستی خدایت هست من خودم را هنوز در فصل هیچ آینه ای...به زیبایی چشمان تو ندیده ام!

 

ای کاش بعضی از آدم ها،بعد از "محبت" دیدن هم،آدم می موندن 

 

یه سِــــریا هم هستن که میان و قول میدن"تا اَبـــَــد تنهات نذارن"ولی خیلی زود اَبَدِشــــون "عفو" می خوره لامصــــبا .. 

 

ایــــن زمــــستـونـم بــه یـادِ "تـــــو" مــیـمونـم بـــــــرف و بـــارونـم بــه یــادِ "تـــــو"مــیـمونـم هــــــرچــــی مـــیـتـونی نــیـا و تـــلافی کــُن مــــن تــا مــیـتـونـم بــه یـادِ "تـــــو" میمونم 

 

حال که من دوستت دارم دموکراسى را فراموش کن...بودنت باید فقط مال " من " باشد 

 

به قبیله ی چشم های تو می اندیشم که تنهایی ام رابه دور ترین صلیبی کشید که هیچ مسیحی روی آن نرفت.... 

 

به آدمــــــها دل نده تــــــو که از خــــــدایشان عاشق تر نیستی اینــــــان خدایشان را به نیمه نانی میفروشند وتو را به نیمه شبــــــی

 

مــــادرم من هرگــــــــــز بهشت را زیر پایــــــــت ندیدم ....زیــــــــــر پای تــــــــو آرزوهـــــــــایی بود که از آن گذشــــــــتی، به خاطــــــــر من

 

خـــــــدایا التماس میکنم !همـــــــــه دنیـــــا ارزانی دیگران..ولی...آنکه دنیـــــــای من است...مال دیگران نباشد! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد