پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

زیباترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 92

چه رسم جالبیست...محبت را میگذارند پای احتیاجت...صداقتت را میگذارند پای سادگی ات...سکوتت را پای نفهمیت...نگرانیت را پای تنهایی ات...و وفاداری را پای بی کسی ات...و آنقدر تکرار میکنند...که خودت هم باورت میشد...تنها...بی کس...و محتاجی... 

 

اینقدر خودت رو نگیر ..!اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن ..!وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد ..فکر نکن که فوق العاده ای ..شاید اون کم توقعه 

   

عـاشــقــــــــــم آنـــقــدر کــه شــــک نــدارم در گـــوشم بـه جــــای ِ اذان نــام ِ ''تـــــــــو''را خــوانـده انـــد . 

حرف هایم با تو یادست به جوهر است یا اشک به چشم است هر دویش که خشکید تمامش بر ذهنم جای می ماند من می مانم تویی بی من... 

 

ظاهر زیبای بعضی آدما مثل ظاهر زیبای دریاست ،عمق نمیبنی واردشون که می شی شروع به غرق شدن می کنی.... 

 

هر قدم رفتنت زمستانی شد بر من قطره های برف بارید و من شدم آدم برفی تو.... 

 

دارد برف می آید در گوش دانه های برف نامتو را زمزمه خواهم کردتا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند . . . 

 

چه آشوبیست دردلم.... وقتی نمیدانم درنبودنم به بودن چه کسی فکرمیکنی.... 

 

ای اشک دوباره در دلم درد شدی / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی از کودکی ام هر آن زمان خواستمت / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی 

 

خوشبختی داشتن کسی است…که بیشتر از خودش تــــــــــو را بخواهد…وبیشـــتر از تــــــــو…هیـــــــــــچ نخواهد..وتــــــــــو ... برایش تـــــــمام زندگی باشی ♥

 

 

من آدمی رو میشناسم که از فرط دلتنگی به کما رفته حرف میزنه... راه میره... میخنده...اما هیچی حس نمیکنه هیچی 

 

ما بدهکاریم به یکدیگر به تمام دوستت دارم هاى ناگفته اى که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها رابلعیدیم تا نشان دهیم منطقی هستیم!!! 

 

دلــــــــم از اون مســیج ها میخوادکه توش بنویسی :دلـــــم برات تنـــگ شده ..نمیخوای با من آشتی کنی ؟؟منم بنویسم :اگه قـــول بدی دیگه ناراحتم نکنی ..تو هم جواب بدی :قــول میــــــدم .. دوســـتت دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد