پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه بهمن 92

 

جیب هایم را مرور میکنم ...کیفم را زیر و رو میکنم ..تمامِ خودم را میگردم ...تا باور کنم ،فقیرتر از آنم که بهای شکستنِ دلت را بپردازم !

 

جیب هایم را مرور میکنم ...کیفم را زیر و رو میکنم ..تمامِ خودم را میگردم ...تا باور کنم ،فقیرتر از آنم که بهای شکستنِ دلت را بپردازم !

 

نمی دانم کدام درد بزرگ تر است، دردی که آن را بی پرده تحمل میکنی ...یا دردی که به خاطر ناراحت نکردن کسی که دوستش داری توی دلت می ریزی و تاب می آوری...!  

 

جز من اگرت عاشق و شیداست ، بگو ور میل دلت به جانب ماست ، بگو ور هیچ مرا در دل توجاست ، بگو گر هست بگو ، نیست بگو ، راست بگو!حضرت مولانا

 

·گاهی برخی آدم ها هر کاری که برایشان بکنید شما را دوست نخواهند داشت و برخی دیگر اگر هیچ کاری هم برایشان نکنید دوستتان خواهند داشت!ویسلاوا شیمبورسکا

 

پس مریضم که توو این دنیاى کثافت ، طلای رفاقتو بدم به مِس بى کسى ؟!!

 

مرا بی وفا خطاب کردننداما ای کاش می گفتند من بی وفای کدوم باوفا بودم؟

 

آدم ها تنها که نباشند، می روند …تنها که می شوند، برمی گردند …وقتی که برگشتند تنها لایق یک جمله ان“هرررری

 

·اونیکه واقعا دوستت داشته باشه..هیــچوقت عمدا ناراحتت نمیکنه...اگه سهوا هم ناراحتت کرد..حواسش هست که دیگه تکرارش نکنه..و حتما از دلت در بیاره...در غیر این صورت دوست داشتنش الکیه !

 

یاد آن روز که یاری داشتیم...این چنین خوار نبودیم اعتباری داشتیم!ای که ما را ...در زمستان دیده ای با پشت خم!این زمستان را نبین ما هم بهاری داشتیم...

 

چــه خــوبــ اســتـــ اَگـــرآدم هـــا یــکــ نـــفـر را هـَــر روز دوســتـــ داشـــتــه بــاشــنــدنــه هـَــر روز یـکــ نــفــر را

 

آدمی که غرق شود ......قطعاً میمیرد....چه در دریا ...چه در رویا ...

 

شدیداً با این جمله موافق هستم و تاییدش می کنم..تنهایی... هزار بار بهتر است از بودن با کسی که بودنش دروغ محض است! دلش که هیچ... حواسش هم به تو نیست و ففط زمانی با توست که کسی را ندارد

 

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکان که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین می برد.محمود دولت آبادی

 

برات پیـــش اومـــده وقتــــی پای تلفــــن باید خداحافظــــی کنــــی اما هنـــوز دلـــت میخــــواد صداشــــو بشنـــوی یهـــو میگـــی راستــــی؟!میگه : جانــــ ـــم...?!آروم میــــگی : دوســـتـــت دارم آخ .... کـــه این چـــند ثانیـــه آخـــر چقـــدر میچســـــبـــه"

 

تو ای معشوقه زیبا و نازم / تو ای زیباتر از هر چه نیازم / تو ای جامانده در قلب صبورم / تو ای زیبا رخم،سنگ صبورم / تو ای فرخ لقای هر دم من /تو ای حال و هوای هر شب من / تو ای زیباترین لبخند دنیا / تو ای زیباتر از مجنون لیلا / تو که هر دم به یادت فکر کردم / تو که بعد از نبودت گریه کرم /به یادت هستم هر دم ، هر نفس هم / به یادم باش حتی آخرین دم

 

انگشتت راهرجای نقشه خواستی بگذارفرقی نمی کند تنهایی من عمیق ترین جای جهان است و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد

 

تاریک بــاد !خـانـه ی مــــردی که نــمی جنـگـــــد بـــرای زنـی که دوستـــش دارد!

 

برف پاک کن خاطرات،.بیهوده جان می کند…یاد" تو "...این سوی شیشه است

 

·تــــــــــــوبا چَــــشم هــایَــــت کانــــدیـــد شُـــده ای،چـــــه ائتـــــلافــــی بــــــه پـــــاســـت..میـــان مــــن و مـــردُم ایــــــن شـــــهـــر....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد