پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه جدید دی 92


 

قهوه یا کاکائو؟فرقی نمی کند!تو کافئین خالصی...حتی خیالت،خواب را از سرم می پراند!!!

*****************

سعـــی کــن تـو زندگیــت..بـا کَسـی باشـی که دلت رو گرم کنـه،نه فقط تـنـــت رو...!

*****************

چه پـــــر جـــــرأت و مغـــرور مـی شــود در بـرابــرت.کســـی که مـــی فهمــــــد...از تـــــــه دل دوسـتــــش داری .... !

*****************

شنیده بودم "پــــا" , "قــلب دوم" است امّا باور نداشتم ...تا آن زمان که فهمیدم وقتی دل مانـــدن ندارمپای ایستادن هم نیست ...

*****************

اگر خوبان عالم جمع باشند یقینا نزد من تو بهترینی اگر از خوب ترها حلقه سازند تو در آن حلقه می دانم نگینی ...

*****************  

کل دُنیا را هَم که داشتِه باشی ..باز هَم دِلَت میخواهَد…بَعضی وقت ها...فَقَط بَعضی وَقتها....هَمه دُنیای یِک نَفَر باشی...

*****************

صدایت آغوشی است از آرامش که هر بار می آید مرا غرق در خود می کند

*****************

گاهی بی هیچ بهانه یی کسی را دوست داری،اما گاهی با هزار دلیل هم نمی توانی یکی را دوست داشته باشی !

*****************

آدمی که می خواد بره ؛ میره !دیگه داد نمی زنه که : من دارم میرم .....اونی که رفتنشو داد میزنه ؛ نمی خواد بره !داد میزنه که یکی مانع رفتنش بشه ... !!!

*****************

بهترین احــساس...رسیدن به آرامــــش است ...کنار کسی که ..تو را می فهمد و دوستت دارد ...

*****************

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم…دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود..!

*****************

همین یک شب جایمان را عوض کنیم، من معشوقه میشوم و تو عاشق باش ... من خیانت میکنم و تو فراموش کن‎‎

*****************

دل بستن به کلاغی که دل داردبهتر از دل بستنبه طاووسیست که تنها زیبایی دارد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
mazmaz500 شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://xqa.ir/?q=regnuser&moref=363

سلام دوست عزیز، وبلاگ فوق العاده ای داری
میخوای تمامی بازدید وبت به پول تبدیل شه ؟ پس معطل نکن و به لینک زیر برو و ثبت نام کن
در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود
اگه نخواستی ثبت نام کنی حداقل یه سر بزن شاید نظرت عوض شد
اگه هم ثبت نام کردی حتما کد پاپ آپ رو بزار تو قالب وبلاگت
یادت نره که این آسان ترین روش کسب درآمده
موفق و سربلند باشی
یا علی
http://xqa.ir/?q=regnuser&moref=363

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد