پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک شب چله 92

پیامک شب چله 92

سفیدی برف را برای روحتون سرخی انار را برای قلبتون شیرینی هندوانه را برای عشقتون و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک. 

**********************************

سلامتی اونایی که نه کسی یلداشون رو تبریک گفت نه کسی رو دارن که بهش تبریک بگن..پیشاپیش یلدا مبارک

**********************************

و پاییز ثانیه ثانیه می گذرد ...یادت نرود ...اینجاکسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پائیز ...برایت آرزوهای خوب دارد ...ازامروز ... تا یلدا ...پیشاپیش یلداتون مبارک ... 

**********************************

تو که نیستے ، “یلدا” بلندترین شب سال نیست اوج دلتنگیست 

**********************************  

از پروردگار مهربان برایتان آرامشی آرزو دارم که در سایه ی آن، "داشته هایتان" آنچنان پررنگ شوند که "غم نداشته هایتان" آزارتان ندهد. آخرین روزهای پاییزیتان پر از خیر و برکت.

**********************************

یلدا،

مجالی است برای تکرار هر آنچه روزگاری، سرمشق خوبی هایمان بوده اند و امروز بر روی طاقچه عادت هایمان غبار میگیرند

شب یلداتون مبارک

**********************************

ایشالله ۱۲۰ساله بشید و ۱۳۰تا شب یلدا جشن بگیرید در کنار عزیزانی که دوستشون دارید و دوستتون دارن

واسه خوب شدن همه عزیزانی هم که مریضن و رفع مشکل همه اونایی که مشکل دارن دعا یادتون نره

**********************************

بیا ماه منو یلدای من باش.

شب بارانی دی ماه من باش.

بیا زیباترین زیبای این شب.

یه عمری با من و لیلای من باش.

**********************************

من ۶ ماه که همه ی شبام شب یلدا شده...

به سلامتی عشقم و یارش....

یلداتون مبارک

**********************************

سلام ب همه دوستا و دشمنای گلم

باورم نمیشه، کارام به این زودی ردیف شده

فرداشب ازایران میرم.

حلالم کنیددوستتون دارم.

امضا :پاییز

یلداپیشاپیش مبارک

**********************************

شب یلدا چنان باش که خرابت نکنند

قافل از واقعه ی کرببلایت نکنند

ای که دم میزنى از عشق حسین بن علی (ع)

بر حذر باش که ارباب جوابت نکند....

**********************************

از همین امشب خود را در برابر زمستان سردبیمه کنید! (طرح پیش فروش بوسه های داغ یلدا باطعم لبو) برای ثبت نام لپ تو بیار جلو... ماااااااچ! شب یلداتون مبارک

**********************************

یلدا برای من بی معناست

وقتی شب و روزم بی تو

یلدایی بی پایان است!

من تمام عمر چله نشین توام

**********************************

ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺑﺎﻍ ﻫﻠﻮ، ﻣﺎ ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﺗﻮ ﮔﻠﻮ!

ﺷﻤﺎﻫﺎﺻﺪﺍﻯ ﮔﻴﺘﺎﺭ، ﻣﺎﺧﺮﻭﺱ ﺑﻴﻤﺎﺭ! ﺷﻤﺎﻫﺎﺑﺮﮒ ﮔﻞ ﻳﺎﺱ، ﻣﺎﺑﺮﻕ ﺳﺮﻃﺎﺱ! ﺷﻤﺎﻫﺎ

ﺩﻳﻮﺍﻥ ﺣﺎﻓﻆ ﻣﺎﭘﻴﺮﻳﺰﻣﺤﺎﻓﻆ.. ﻫﻨﺪﻭﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻠﺘﻮﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭﺍﺳﻪ

ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍﺗﻮﻥ.. ﭘﯿﺸﺎ ﭘﯿﺶ ﯾﻠﺪﺍﺗﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ

**********************************

لبی سرد و دلی افسرده داریم

به سر افکار تیپا خورده داریم

رسد پایان پاییز و از آغاز

هزاران جوجه ی نشمرده داریم

**********************************

شب یلدا برای همه شب خوشی ست..... اما برای من صدای ناله های کودکی سه ساله در خرابه هاست... صدای گهواره ای خالی که هنوز تکان میخورد.. صدای برادری که از روی نیزه نوای«لبیک یاحسین»سرمیدهد..... این است یلدای ما..

**********************************

من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود عجب زجری بود

غم آن شب که شب یلدا بود

**********************************

یلدای مابگذشت بایک هندوانه/یلدای زینب بود وطعم تازیانه/یلدای ما باهم نشستن، شب نشینی/یلدای زینب بود وباسر، هم نشینی/یلداچقدردرقوم ماحساس گشته/وقتی به روی نی سرعباس گشته/جایی که اهل بیت پیغمبراسیرند/جا داشت عشاق حسین یلدانگیرند.

**********************************

میان همهمه برگ های خشک پاییزی

فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی...

روزهای آخر پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ!

" یلدا پیشاپیش مبارک "

**********************************

به زودی باید منتظر عکساى شب یلدای دوستان باشیم

من و انار

من و مامی و ددى

من و پوست تخمه ها

من و هندونه

من و زهرمار :|

**********************************

شب یلدا آرام قدم بردا

بنی هاشم هنوزم داغدار است

صدای العطش در گوش مانده

شب یلدا تو هم چله نشین باش

سیه پوش غم سالار دین باش....

**********************************

چل بار بگو "چل تا چل را چل بار چلوندم"

و برا چل تا چل بفرست تا شب چله یه خبر چل کننده چلت کنه...!!!

(پیشاپیش شب چله مبارک)

**********************************

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد