پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک جدید دی 92

 

رفیق بی کلیپس مادر....

***********************

یارو وصیت میکنه تمام اعضای بدنمو پس از مرگم اهدا کنید جز مغزم !میگن چرا ؟میگه : عکسای خانوادگی توشه

***********************

به یکی میگن پطروس کی بود؟میگه:یه کودک فداکاربود که وقتی گرگ به گوسفندای کوکب خانم حمله کرد پیراهنشو آتش زد و رفت زیر تانک و بعد قطار ایستاد و خرمشهر آزاد شد! :(((

***********************  

خسیسه به پسرش می گه: هر وقت با نامزدت می ری سینما، توی سینما قرار بذار تا اون مجبور شه بلیت خودش رو حساب کنه پسرش می گه: پس کی بلیت منو حساب کنه؟

***********************

مورد داشتیم پشت نیسانش نوشته بود:خرید آهن آلات و ضایعات بهانه است، تو کوچه ها دنبال تو میگردمo.O

***********************

قبول دارین ... یه سری لذت ها هم فقط مختص ایرانه...مثلا یه پول پاره پوره که بهت انداختن رو یجوری به یه راننده ای یا بقالی بندازی ازش خلاص شی. آدم احساس پیروزی می کنه لامصب !!! :دی

***********************

شوهر عمم میگفت اگه کنترل امور مملکت رو به دست من میدادن کاری میکردم که مملکت گلستون بشه، پسرش گفت :شما یه کنترل ماهواره رو به دست داری دهن مارو آسفالت کردی کنترل مملکت بماند!نمیدونم تو اون نگاه ها چی ردوبدل شد که پسر عمم قرمز شد ومحل حادثه روترک کرد...

***********************

حیف نون رو با دوستش تو سرقت بانک میگیرن قاضی به حیف نون میگه شما محاربین حکمتون اعدامه. حیف نون میگه یعنی چی؟ قاضی میگه یعنی جنگ با خدا حیف نون به رفیقش میگه:بی پدر نگفتم تیر هوایی نزن بفرما خورده به خدا

***********************

کلیپسوف چیست ؟!؟ کلیپسوف به زمانی گفته میشه که کلیپسى در مدار زمین ، بین خورشید و ماه قرار بگیره و قسمتى از ماه براى مدتى تاریک بشه ! :دی

***********************

عاقبت قهر از خانه در کشور های مختلف : ژاپن: دانشمند. آمریکا:دزدو قاچاقی. برزیل:فوتبالیست. ایران:خواننده!!!

***********************

قانون 13 طبعیت :پسر یه اشتباه میکنه دختر سرش داد میزنه پسر بعد معذرت خواهی میکنه. ........دختر یه اشتباهی میکنه پسر سرش داد میزنه دختر میزنه زیر گریه بازم پسر معذرت خواهی میکنه !!!بنده خدا پسر ا !!!!!

***********************

یکی از بدترین لحظه های زندگی وقتیه کیه فیلم تولد یا عروسی خانوادگی ماله 5سال پیشو توی جمع میبینید و میبینی قیافه سوژه ای داشتید فیلمبرداره دهن سرویسم زوم کرده رو شما ول کنم نیست

***********************

بهش گفتم : ﭼﺮا سیگار میکشی؟ﭘﻮﻟﺘﻮ ﺩﻭﺩ میکنی! برگشت گفت :..........ﺷﻤﺎ چرا ﻏﺬﺍ ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻦ ﭘﻮﻟﺘﻮﻧﻮ ﻋﻦ میکنین؟ تاحالا اینقدر قانع نشده بودم :|

***********************

موبایل دختره انتن نمیداده نامزدش پیام می:"نمیتونم بگیرمت "دختره جواب میده به درک مگه کم خواستگاردارم تازه پسرعموتم رفیقم

***********************

امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم بیست هزار تومن شده!!!به دکتر میگم:اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه وگرنه خودت بگرد پیداش کن!!

***********************

دختره زنگ زده برداشتم میگم الو!قطع کرد اس داد گفت :به قرآن اشتباه گرفتم! گفتم :اوکی پیش میاددیگه جواب داد :خواهش میکنم مزاحم نشو اشتباهی شد دیگه تمومش کن لطفأ ، من دوست پسر دارم!!5 دقیقه بعد اس داد :شمارمو پاک کن لطفأ10 دقیقه بهد اس داده: داداشم لاته ها میاد میکشتت ملت دارن از دست میرن.مسئولین چرا بیکار نشستن؟

***********************

کار به جایی رسیده که باید چیپس های چی توز رو ببریم تنظیم باد که یه وقت نترکه

***********************

من تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه...!تازه یه پسر عمو هم داشتم اسمش بتمرگ بود...!

***********************

·یه دوستی دارم همیشه میاد باهام مشورت میکنه !هر چی من گفتم برعکسش رو انجام میده خیلی هم موفق میشه ...دقیقا نقش هویجُ دارم

***********************

حیف نون رو بردن گزینش هرچی سوال دینی پرسیدن بلد نبود طرف عصبانی شد گفت بابا فاتحه که بلدی بخونی ؟ حیف نون گفت: ما پنجشنبه ها همش سر مزاریم. طرف گفت خدا رو شکر بخون حیف نون با صدای یواش گفت: پسپسپسپس ... خدا بیامرزش*

***********************

دختر با ناز و ادا به نامزدش گفت:»عزیزم! الان 10 ساله که با هم نامزدیم. نظرت چیه که ازدواج کنیم؟«پسر: »بد فکری نیست، ولی دیگه کی با ما ازدواج می کنه؟

***********************

ما ایرانی ها توی فروشگاه ها دنبال جنس خارجی می گردیم، ولی خارج که رفتیم، همیشه توی سوپرمارکت ها دربه در جنس ایرانی هستیم.

***********************

پسر: بابا! دکترای افتخاری یعنی پدر: خب، پسرم... بذار ببینم چطوری برات توضیح بدهم... درست مثل مواقعی که مامانت به من میگه: »آقای خونه

***********************

·دختره زنگ زده به 2020 برای قطعی اینترنت.آقا ببخشین اینترنت ما قطع شده،تو سایت نمیره!!...مامور پاسخگوئی: کدوم چراغتون روشنه؟ کدوم خاموش؟دختره: چراغای حال و پذیرائی روشنه! چراغای حموم و توالت خاموش!:|

***********************

امروز تو خیابون پشت یه پیکان نوشته بود: بوق نزن لامصب، به خدا گاز میدم نمیره!!:((((

***********************

من اگه هنرپیشه بودم صحنه ی غذا خوردن تو رستورانُ هی خراب میکردم که مجبور شن از نو غذا بیارن چند دست بخورم !

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://mohseni@raha.

کاملا مزخرفند

صبا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد