پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

زیباترین پیامک های عاشقانه 92

زیباترین پیامک های عاشقانه 92

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

***************

خیلی باید بی معرفت باشیکه نفهمی پشت جمله :\"ترکم نکن من بی تو میمیرم \"چه غروری شکسته شدهبخاطر دوست داشتنت

***************

ساقی، بی خیال من!! سهم مرا هم برای زمینبریز، بگذار جاده ها مست کنند شاید مسافررا برایم پس آوردند...

من عاشقانه می گویم... تو صادقانه بخوان بدون تو فردایی ندارم

***************  

دیگه نمیگم گشتم نبود نگرد نیست/بگذار صادقانه بگویم گشتم بود مال من نبود/بگذار دیگری بگردد شاید مال او باشد

***************

·گاهی اوقات بایدبگذری وبگذاری وبروی ....وقتی می مانی و تحمل می کنی ،از خودت یک احمق می سازی!

***************

رخ زیبای تو را خال زنم بر بدنم،تا بماند یادگار بدنت در کفنم

***************

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرماصلا به تو افتاد مسیرم که بمیرمیک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریاافتادم و باید بپذیرم که بمیرمیا چشم بپوش از من و از خویش برانم...یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرماین کوزه ترک خورد!چه جای نگرانی ست

***************

·من تنها " دو نفر " را دوست دارم؛.مــادرم و مــادرت!...که مرا برای تــــووتــــو را برای من پرورش دادند!

***************

خداوندا دوستم را تو یاری کن. پناهش باش و در حقش توکاری کن!!!

***************

·آدم تو زندگیش یهو یکیو می بینه ؛که دیگه بقیه رو نمیـبینه.....

***************

وقتی دودلی هایت را می بینم گفتن ” دوستت دارم ” هایت فقط تنهاترم می کند...

***************

پرسیدند : دوستش داری ؟گفتم : دنیای من است گفتند : دوستت دارد ؟گفتم : تنها سوال من است

***************

...همیشه اسم تو بوده،اول و آخرِ حرفامبس که اسمِ تو رو خوندم،بویِ تو داره نفس هام...

***************

دلم خوش بود که یارم باوفا بود، کمی از زندگیش از آن ما بود، ولی افسوس که فکر ما غلط بود، که زنگ تفریحش احساس ما بودe

***************

تو رابطه هاتون گاهی سنگ بندازین تا عمقش براتون مشخص بشه...

***************

کاش ایرانسل یه خدماتی داشتکه اس میداد به طرفت و میگفت:مشترک گرامی شماره ی فلان میخواست بهت زنگ بزنه اما یاد ... بازیات افتاد،بیخیال شد!یه خورده آدم باش!! :|

***************

صدایت در پیغامگیر تلفن مهربان تر است تمام دلتنگی ام را مو به مو گوش می دهد هر از چندگاهی خانه نباشتا سیر درد دل کنیم

***************

بسلامتی نسخه پیچ داروخونه ک انگار اونم فهمیده چقدر درد دارم ک هروقت میرم دارو بگیرم بقیشو چسب زخم میده

***************

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی

***************

دوستت دارم . . .بدون مناسبت . . .بدون هماهنگی . . .بدون اطلاع قبلی . . .تا اطلاع ثانوی . . .

***************

·دلم تنگ است برای روز های کودکی... بی حسرت... بی کینه ... بی دروغ... بی خیانت... بی درد و غم ... بی خستگی ....

***************

به مورچه ای خندیدم که عاشق تفاله ی چای شده بود… بعدها خودم عاشق آشغالی شدم که شبیه آدم بود.

***************

بهترین آدم های زندگی، همان هایی هستند که وقتی کنارشان می نشینی چایی ات سرد می شود و دلت گرم.

***************

تمام “من” ، دارد “تو” میشود ، باور میکن

***************

·همیشه ساده بودم...ساده سلام کردم...ساده دل دادم...ساده محبت کردم...ساده باور کردم...ساده چشم گفتم...ساده وابسته شدم...اما سخت دلم را شکستند....!خیلی سخت...!کاش انقدر ساده نبودم...!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد