پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک صبح بخیر

امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی...
صبح نازت بخیر نانازم

 

صبح، از خواب که برمیخیزم
اولین چیزی که از خاطر من میگذرد
معنی روشن توست...

 

سلام من به آنپرنده سپید و شادمان که در سپیده با نسیم ترانه ساز میشود
صبح زیبایت بخیر

   

نگرش درست نیمی از موفقیت است.
یکی میگفت شب فرا رسیده است.
در حالیکه دیگری میگفت صبح در راه است...
سلام روز زیبایتان بخیر.

 

صبح ها چشم باز میکنی،
خورشید استعفا میدهد...!
تو پلک میزنی،
کسوف میشود...!
آفتاب من...
لطفا کمتر پلک بزن؛
مردم نمیدانند چند بار نماز آیات بخوانند....
صبح بخیر آقای من :*

زیباترین اتفاق صبح اون موقع ست که چشم باز کنی و بین تاریکی و روشنایی حضور یارت رو حس کنی..
اهسته دستش رو لمس کنی, نفس بکشی و با خودت بگی بیشتر از همه ی دنیا عاشقتم!!! "صبح زیبایت بخیر...! "

 

با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمده ای
مهربان باش ودوست بدار...

 

از تمام دنیا
یک صبح سرد
یک چای داغ
و یک صبح بخیر تو
برایم کافی ست...

 

همیشه اولین "صبح بخیر" نصیب اونی میشه که از همه بیشتر دوسش داریم.
"
صبح بخیر"...!

 

زیبا ترین سلام، طلوع خورشید است.
آنرا بدون غروبش تقدیم شما میکنم

 

سلام گوگوری مگوری, سلام نون تنوری, سلام کتری و قوری, سلام پری و حوری, سلام پیرهن توری, تو که سنگ صبوری, کریستال و بلوری, فدات بشم چه جوری

 

یک سلام قشنگ و یک دعای ناب از ته دل تقدیم به کسى که جنسش کیمیاست. عهدش وفاست. مهرش صفاست. حسابش ازهمه جداست $ صبح قشنگت بخیر عشقم

 

صبحا که تو میخوابی، من همیشه بیدارم
تو خواب بد میبینی، من دنبال یه کارم
تو تنبلی و بدحال، من خوشحالم و سرحال
پاشو دیگه تنبل
پیشاپیش صبحت بخیر

 

ﻭﺟﻮﺩﻣﺎﻥ ﮔﺎﻫﻲ ﭼﻪ ﮔﺮﻡ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ... ﺑﻪ ﻳﮏ"ﺩﻟﺨﻮﺷﻲ ﮐﻮﭼﮏ"... ﺑﻪ ﻳﮏ"ﻫﺴﺘﻢ"... ﺑﻪ ﻳﮏ"ﮐﺠﺎﻳﻲ؟ "... ﺑﻪ ﻳﮏ"ﺧﻮﺑﻲ؟ "... ﺑﻪ یک"حضور"... به یک"سلام"... سلام دوست من! هزاران هزار شادی نصیبت

 

دوس دارم صبح با دوتا دختر خوشگل از خواب بیدار
شم
???
یکیشون لبمو بوس کنه بگه صبح بخیر عشقم
???
یکیشون لپمو بوس کنه بگه صب بخیر بابا??

 

سلام
صبح بخیر گل نو شکفته
صبحت بخیر باغ بنفشه
صبح شده گل من واشده
باز عطرش همه جا پیدا شده 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ http://heliahanifi.blogfa.com/

سلام خوبی
اگه مایل بودی وبلاگ منو با عنوان :
اس ام اس جدید
لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا منم شما رو لینک کنم
ممنون

sanaz پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ق.ظ

:قلب عاااالی بود

پریسا شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 03:40 ق.ظ

عنک چ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد