پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک عاشقانه آذر 92

پیامک عاشقانه آذر 92

در عجبم از کار خدا . . تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد . . از من...!

لبخندتو معجزه ی شیرینی ست .. که رؤیای بهشت را در دل آدم زنده می کند ..!

******************

از شوق نگاه من تاشرم نگاه توبیداد مى کنداضطراب لحظه دیدار.

******************

   

زندگی شبیه شعریست قافیه هایشمن ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

******************

 

قلب تو قلب منه دوری تو درد منه خوشی من بودن تو نبودنت مرگ منه.

******************

 

گرنیایی تاقیامت انتظارت مکشم- منت عشق ازنگاه پرشرابت می کشم-ناز چندین ساله چشم خمارت میکشم-تانفس باقیست اینجانتظارت می کشم

******************

 

 

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه میشود

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های

بی تو

******************

فراموش کردنت کاراسانیست:کافیست درازبکشم چشمانم راببندم ونفس نکشم........

******************

بگم برات یه چیزی ، خیلی برام عزیزی، میخوام بگم جدیداً، دوست دارم شدیداً.

******************

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی، با همه بی خبری همنفس جان منی من هنوز از می چشمان سیاهت مستم، گفتم بنویسم که به یادت هستم.

******************

 

لحظه لحظه، دم به دم، ساعت به ساعت خواهمت

گر خوشم یا ناخوشم، در هر دو حالت خواهمت

گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند

در آن زمان ای یار، من با اشاره خواهمت.  .

******************

حکایت من حکایت کسی است که عاشق دریا بود اما قایق نداشت...دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت...حکایت کسی که زجر کشید اما ضجه نزد...زخم داشت ولی ناله ای نکرد...نفس میکشید اما همنفس نداشت...خندید غمش را کسی نفهمید...!!!

******************

پسری درخیابان دختری رادید شیفته اش شد چند ساعتی باهم قدم زدند که ناگهان بنز گرون قیمتی جلوشون ترمز زد دخترگفت خوش

گذشت ولی نمی تونم تاابد پیاده راه برم وسوارماشین شد،راننده گفت خانم لطفاپیاده شید من راننده اقا هستم

******************

 

وقتی " سگ " می شیم هیشکی دوستمون نداره !

ولی وقتی " خر " می شیم همه عاشقمون می شن !

******************

دانی که چرا زمیوه ها سیب نکوست نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست آن زردی و سرخی که درآن می بینی زردی رخ عاشق است و سرخی رخ دوست.... آن دوست که بی وفاست دشمن به از اوست آن نقره که بی بهاست آهن به از اوست

******************

اتل متل جدایی

عروسکم کجایی

گاو حسن پریشون

یه دل داره پر از خون

عشقم رفته هندستون

خونم شده قبرستون

یه عشق دیگه بردار

یه دنیا قصه بردار

اسمشو بزار بچگی

تا آخره زندگی

هاچین واچین تموم شد

عمر منم حروم شد

******************

برایِ بارِ هزارم می خوانم:

آقای...! قادرم شما را با چهارده شاخه گل سرخ،

یک جلد دیوانِ حافظ و به عددِ سالِ تولدتان، بوسه؛

به ماندن دعوت کنم؟ آیا قادرم؟!!

******************

 

این تیر محبته ♥♥=======>>>>>

پرتاب میکنم بسوی قلبت♡♡♡♡♡

فقط شانست بگیره ایندفعه نشونم درست باشه!!!

چون به هرکی زدم خورده تو چشمش!!! :)

******************

 

دلم با تو دیگه یکی نمیشه

نگو دوسم داری دل دیگه بازیچه نمیشه

خودت خوب میدونی که خود پسندی

خیلی سخته بتونی دل به دل کسی ببندی

******************

 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

******************

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://sara.melatblog.com

سلام.
مطالب وبلاگت رو خوندم و خیلی خوشم اومد با اجازت میخوام وبلاگت رو توی لیست بهترین وبلگ هایی که جمع آوری کردم بذارم.اگه دوست داری به آدرسم بیا و این لیست رو ببین خیلی جالبه

سورنا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://bachehayedirooz.blogsky.com/

خوب بود مرسی

Arshia چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://pc-iran.ir

سلام
مرسی زیبا بودن

پرتیک جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد