پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

گلچین اس ام اس عاشقانه آخر مهر 92

گلچین اس ام اس عاشقانه آخر مهر 92

 

بگم برات یه چیزی ، خیلی برام عزیزی، میخوام بگم جدیداً، دوست دارم شدیداً.

*******************************

اگر باور داری خاطره ها می مانند ، پس آسوده خاطر باش که همیشه در خاطرم هستی.

*******************************

تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی، با همه بی خبری همنفس جان منی من هنوز از می چشمان سیاهت مستم، گفتم بنویسم که به یادت هستم.

*******************************

لحظه لحظه، دم به دم، ساعت به ساعت خواهمت

 

گر خوشم یا ناخوشم، در هر دو حالت خواهمت

 

گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند

 

در آن زمان ای یار، من با اشاره خواهمت.  .

*******************************

   

میدونی مخاطب خاص کیه؟؟؟

-مخاطب خاص کسیه که به امید پیغامش آنلاین میشی...

-مخاطب خاص کسیه که همیشه دنبال آخرین پستش میگردی تا لایکش کنی ...

-مخاطب خاص کسیه که معمولا تأییدش میکنی چون ""دوستــــش داری""...

-مخاطب خاص کسیه که از همه قشنگتر می بینیش ...

-مخاطب خاص کسیه که تو لایکات اسمش یه درخشش خاصی داره ...

-مخاطب خاص، خاصه... مثل..

*******************************

 

پسری درخیابان دختری رادید شیفته اش شد چند ساعتی باهم قدم زدند که ناگهان بنز گرون قیمتی جلوشون ترمز زد دخترگفت خوش

گذشت ولی نمی تونم تاابد پیاده راه برم وسوارماشین شد،راننده گفت خانم لطفاپیاده شید من راننده اقا هستم

حرام باد .. دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست ..

*******************************

 

بزن باران که امشب دلبرم مستانه می رقصد

 

شب افسونگرم لب بر لب پیمانه می رقصد

 

بده ساقی شراب آتشین مست و خرابم کن

 

که امشب دلبرم در مجلس بیگانه می رقصد

*******************************

 

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم؟

*******************************

 

جای خالیت...

 

مثل کفش های سیندرلا،

 

اندازه هیچکدام از مردم شهر نشد!!!

 

حتی به زور...!

*******************************

 

بـوسه هایت انار را می ترکاند..

نفس هایت سیب را می رساند، آغوشت ابر را می باراند..

پـــاییــز تـرینی تـو

*******************************

 

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند

*******************************

 

فرق نداره شرق یا غرب

شمال یا جنوب

من تورا به هر جهت دوست دارم

*******************************

 

چه شباهتی دارند عشقهای امروزی به عقربه های ساعت..

 

بی توقف در شوق و تکاپوی به هم رسیدن..

اما وقتی به هم می رسند از هم می گذرند

*******************************

 

دلبرم

پاییز در راه است

با بی بهانه ترین لحظه ها

با نا ارام ترین عاشقانه ها

با پر بغض ترین غروب ها

اما به یاد میاورم روزی را که

من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود

و

من باز عاشقت مانده ام

*******************************

 

چی عشق تو نگاه تو؟، داغون و نابود کرده؟

آتیشه عشقمونو کی؟،خاکسترو دود کرده؟

حرفایه پر مکره کدوم؟،گرگی تورو مغرور کرد؟

کی تورو از دلم ربود؟،کی تورو از من دور کرد؟

*******************************

 

تو مثل جوراب منی...

ناراحت نشو...

چون ج :جونمی

و :وجودمی

ر :رفیقمی

ا :آرزومی

ب :بهترینی

*******************************

 

همین الان از آسمون باهام تماس گرفتن گفتن که زیباترین و قشنگترین فرشتشونو گم کردن اما نترس عزیزم من لوت ندادم.

*******************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد