پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

جوک باحال آخر مهر 92

 

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ
ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ
ﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻫﻢ ﺍﺻﻼ ﺣﻮﺍﺳﺶ
ﻧﺒﻮﺩ.
ﺭﻓﺘﻢ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﻫﺮﭼﻘﺪﺭ ﺑﻮﻕ ﺯﺩﻡ ﻧﻤﯽ
ﻓﻬﻤﯿﺪ.
ﺁﺧﺮﺵ ﺭﻓﺘﻢ ﺟﻠﻮﺵ
ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ:
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﺍﺕ ﻧﯿﺲ؟
ﯾﺪﻓﻌﻪ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﯽ ﺯﺩ ﺗﻮ ﺳﺮﺷﻮ ﮔﻔﺖ:
ﺍﺻﻐﺮ ﭘﺲ ﻧﻨﺖ ﮐﻮﻭ؟!

*************

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺴﻦ ﻭ ﺳﻮﺍﺭﻛﺮﺩﻡ ﺁﺧﺮﺵ
ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻩ ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ،
ﮔﻔﺘﻢ :ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﻮﻝ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﻭﻧﻜﺮﺩﻡ،
ﮔﻔﺖ :ﻛﺼﺎﻓﻂ آشغال ﭘﺲ ﻭﺍﺳﻪ چی ﻛﺮدی؟:|

*************

   

کسى میدونه چرا توى ایران خانم ها مى تونن ترک موتور بشینن ولى مجاز نیستن راننده بشن!حکمش چیه واقعا؟یعنى فرمون موتور نامحرمه؟!

*************

 

مامان بزرگم زنگ زده بود واسه داداشم که سربازیه، هی میگفت:
ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی میگی
ننه گوشام سنگینه
صدای نوارتو کم کن
کنجکاو شدم ببینم چه خبره
گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف میزنه!!!
منومیگی

*************

 

پسره ﺁﯾﻔﻮﻥ ۵ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻮﻟﺪﺵ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺁﻩ ﺩﺭ ﺑﺴﺎﻁ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﺍﯾﻨﻮ ﺍﺯ
ﮐﺠﺎ ﺍﻭﺭﺩﯼ؟؟؟
ﻣﯿﮕﻪ :ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﻭ ﺑﺮﺩﻣﺶ
ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﻭ! ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺩﺍﺷﺖ
ﺣﺘﻤﺎ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ
ﻧﻪ ﺧﯿﺮﻡ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﻮﺩﯾﻢ
ﻣﻦ
ﺻﺎﺣﺐ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ
ﭘﻠﯿﺲ

*************

 

اینم مکالمه ی بین من با مینامون
من :چه مینای خوشگلی
مرغ میناموون :چه مینای خوشگلی
من :هییییس
مرغ میناموون :هییس
من :من یه گاگولم
مرغ میناموون :تو یه گاگولی
من :تو خوشگلی
مرغ میناموون :مرسی گاگول

*************

 

یارو ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻠﯿﺴﺎ ﻣﺴﯿﺤﯽ ﺑﺸﻪ:
ﮐﺸﯿﺶ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ.
ﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ :ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﺑﮕﻮ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﯽ ﻣﺴﯿﺢ!!!
ﯾﺎﺭﻭ ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﺎ ﻋﯿﺴﯽ ﻣﺴﯿﺢ!!!
ﭼﺮﺍﻏﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ " ﺍﻟﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺍﻝﻣﺤﻤﺪ"

*************

 

قصد دارم در آینده که صاحب فرزند پسر شدم اسمشو بذارم هاشم ببرمش مشهد
صداش کنم مشاشم

*************

 

دختره :سلام اسمت چیه چند سالته؟
پسره :علی ۲۶ یو
دختره :اسمت
پسره
:علی ۲۶ یو
دختره :اسمت
پسره :علی ۲۶ یو
دختره :اسمت
و این روند ۳۰ دقیقه ادامه داشت تا پسره زنگ زد فهمید اسم دختره اِسمَت بود..

*************

 

یه دختری منو ادد کرده!

قسمتی ازچت:

دختره :سلام

من :سلام

دختره :نه مثل اینکه کم کم داره ازت خوشم میاد...

*************

 

سربازی راهیه واسه آدم کردن پسرا

اما دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن!

پسرا دست و جییییییغ و هوراااااا

...

آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها آدم نمیشن

دخترا دست و جییییییییییییغ و هوووراااا

...

اما مقام آدم از فرشته بالاتره

پسرااااااااا موج مکزیکی

*************

 

آقا داماد چه کارن؟ -هُلدِرن! چه اسم با کلاسی یعنی‌ چی‌ اونوقت؟ . . . . -تو ایستگاه مترو مردم به زور هل میدن ، تا تو واگن جا شن

*************

 

پشت نویسی کارت عروسی یارو :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حاج حسینعلی و خانواده محترم ، بجز پسر وسطی احمدعلی پدرسگ کصافت بی پدرمادر ...
خاک تو سرتون با اون بچه تربیت کردنتون ، اصلا دلم نمیخواه بیاید.

*************

 

دکتر به حیف نون میگه زنت سکته ناقص کرده؟
حیف نون میگه :نکبت هیچ کاری رو درست انجام نمیده؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
arshia یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://pc-iran.ir

سلام
زیبا بودن ممنون از پست جالبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد