پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس دلشکستگان

اس ام اس دلشکستگان


میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمی فهمد

.

.

گاهی اونقدر خسته میشویم که خستگیمون در نمیشه ، “درد” میشه !

.

.

زنده ام نه ازجانی که مانده ، از استخوان های لجبازی که روی هم ایستاده اند !

.

.

این روزها خیلی چیزها دست من نیست ؛ مثل دستهایت !

فرستنده : ساراناز

.

.

گاهی هم باید چشمها را بست تا او که نیست شاید بیاید در خواب !

.  

.

آنجا نشسته ای و لبخند میزنی اما دستی تکان نمیدهی

ای کاش آن قاب ، قاب پنجره بود !

.

.

تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد !

فرستنده : نیما۰۸۶۱

.

.

زندگی نوشتن ندارد وقتی تمام روزهای خدا “من” دارد ولی “تو” ندارد

.

.

بی تو هر کاری گریستن است حتی خندیدن

.

.

سالهاست این ترازوی ۲کفه تعادل ندارد ، دست خالی و دل پر !

فرستنده : ساراناز

.

.

دیریست اسیرم

اسیر انتظار

اسیر دلواپسی

اسیر هر آنچه مرا به یاد تو می اندازد

.

.

به فالگیر بگو خط عمرِ من کف دست هایم نیست … رد پاهای او را نگاه کند !

.

.

روزها یکی پس از دیگری میگذرند و من هنوز منتظر فردا هستم تا تو بیایی !

فرستنده : سحر

.

.

میدانم که یک روز حوالی یک هرگز بزرگ به هم خواهیم رسید !

.

.

نبودنت چه فصلی از سال است که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟؟؟

.

.

سخته  به جایی برسی که دیگه نه هیچ اومدنی آرومت کنه و نه هیچ رفتنی نابودت !

فرستنده : الیسا

.

.

سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش میکردم !

.

.

کمی بر من بتاب

روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ میزند !

.

.

در تلاطم روزگار ناسازگار ، من دورتر از همیشه کنج زندگی جا مانده ام !

.

.

به خدا دل آلزایمر نمی گیرد ، بفهمید آدم ها !!!

فرستنده : نیما۰۸۶۱

.

.

بگذشت در فراق تو شبهای بی شمار

هر شب درین امید که فردا ببینمت !

.

.

راحت بگم ، نیمه گم شده ی دیگری به اشتباه تمام من شده بود

.

.

میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟

آنجایی که وسط خنده هام بغض میکنم

فرستنده : فرناز

.

.

بیچاره مترسک

سرتاسر سال از مزرعه محافظت میکرد ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد !

آری ، پاداش وفاداری جز این نیست !

.

.

تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند ، گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند !

.

.

تموم کوچه ها تاریکن اینجا

تموم آرزوها دست بادن

من از این آدمک ها ناامیدم

که چشمای منو به گریه دادن

فرستنده : باران

.

.

سال نو میشه و زخمه من کهنه تر

پس ای زخم ، کهنه تر شدنت مبارک !

.

.

شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن !

حسن آذری

.

.

گذشته ها گذشته … اما تلخ گذشته اونم برای من !!!

فرستنده : نیما۰۸۶۱

.

.

من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست

یکی بود … یکی نبود !

.

.

سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :

غم تمام می شود

غصه نخور

مشکلات حل می شود

و

دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!

.

.

ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !

فرستنده : نیما۰۸۶۱

.

.

مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین

.

.

غم انگیزترین جدایی اونی بود که :

نه کسی گفت “چـــرا ؟” و نه کسی فهمید “چـــــرا ؟

.

.

خیالت خیال رفتن ندارد

خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد