پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

پیامک و جوک 20

مطالب خنده دار و مفید و سرگرم کننده جوک و داستان های خنده دار و طنز عکس های خنده دار شعر خنده دار و هزران مطالب جالب دیگر

اس ام اس عاشقانه مهر 92

اس ام اس عاشقانه مهر 92

هیچکس نـفهمیـــــد

که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود . . .

میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟؟

مـــــردانـــگی میــخواهـــــد

مــــــــاندن پــای عشــــــقی که

مـُـــدام تـو را پـــس میــــزنــد . . .

****************

   

بیا آبی باش به رنگ آسمان تا من همیشه سر به هوایت باشم.

****************

انتقال اعتبار انجام شد مبلغ :۲ تا بوس آبدار کارمزد :۱ بغل محکم موجودی جدید :یه عشق شگفت انگیز!

****************

یکی بودیکی نبود

دل من تنگ توبود

اس ام اس بهونه بود

قصدمن یادتوبود

****************

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

نه برای نیاز

نه از روی اجبار

و نه از روی تنهایی

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد

****************

هوا را هر چقدر نفس بکشی

باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی

مثل تو

هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی

می فهمی چه میگویم ؟

بودنت مهم است !

****************

 

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت

سالها رفت و دل ساده من سنگ نگشت

ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود

یادت از صفحه این خاطره کمرنگ نگشت

****************

 

نمیخوام زغال قلیونت باشم

تا برات بسوزم..

نمیخوام توتون قلیونت باشم

تا باهاش حال کنی..

نمیخوام دود قلیونت باشم

تا از خودت دورم کنی..

نمیخوام شیلنگ قلیونت باشم

که منو بپیچونی..

"میخوام نفست باشم"

تا با هرپوک، برم تو وجودت♥♥

****************

 

نون و پنیرو نمک، جیگر منی بانمک، عشق و صفا محبت، I love you به شدت@

 

****************

 

دستم نقاشی بلد نیست.....

اما

دلم

برایت

پر میکشــــــــــــــــــــد...

****************

 

چه خوش است حال مرغی،که قفس ندیده باشد

 

چه نکوتر آنکه مرغی،زقفس پریده باشد

 

پرو بال ما شکستند و در قفس گشودند

 

چه رها چه بسته مرغی،که پرش شکسته باشد

****************

 

ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!

ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟!

جای "بنشین" و "بفرما", "بتمرگی" گفتند..!

 

ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟

****************

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است ؛ مواظب باشید !!!

ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید !

****************

 

من تمنا کردم

که تو با من باشی

تو به من گفتی

_ هرگز، هرگز

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت (حمید مصدق)

****************

 

 

دلبرم

پاییز در راه است

با بی بهانه ترین لحظه ها

با نا ارام ترین عاشقانه ها

با پر بغض ترین غروب ها

اما به یاد میاورم روزی را که

من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود

و

من باز عاشقت مانده ام

****************

 

 

همیشه عشق کسی روباورکن که اگه توی ساده ترین لباس هم باشی به همه نشونت بده بگه این دنیای منه.

 

****************

 

خطا از من است ، می دانم

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

****************

 

 

زندگی ممکن است تغییر کند اما پرواز نمی کند ،

امید ممکن است ناپدید شود اما نمی میرد،

حقیقت ممکن است پنهان شود اما هنوز می سوزاند،

عشق را ممکن است پس بزند اما دوباره باز خواهد گشت.....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد